reklama
27 września 2012
Sala I
9:00 – 9:25 – Jacek Szlak (Marketing przy Kawie)
Owned media – czy wszyscy jesteśmy dziennikarzami?
9:25 – 9:50 – Dominik Kaznowski (Agencja Publicon)
Nasz-Facebook.pl, czyli ewolucja social media
9:50 – 10:25 – Artur Racicki (Pozytywnie.pl)
Wspomnień czar, czyli PRL oczami współczesnych inetnautów na przykładzie sukcesu inPRL.pl
10:15 – 10:40 – Barbara Stawarz (InnovaWeb Polska)
Nie marnuj pieniędzy. Content marketing – zabójca przepalonych budżetów
10:40 – 11:00 – Przerwa
11:00 – 11:25 – Krzysztof Krzysztofiak (Krakowski Park Technologiczny)
Smart business – Krakowski Park Technologiczny dla firm IT
11:25 – 11:50 – Marcin Sulikowski (Monterail.com)
Becoming a CEO
11:50 – 12:15 – Marcin Jaśkiewicz (ISTV Media)
Czy potrafimy prezentować? 10 wskazówek dla występów przed klientem lub inwestorem
12:15 – 12:40 – Marcin Szeląg (Innovation Nest)
Customer Development – budowanie rynku dla swojego startupu
12:50 – 14:20 – Konkurs StartupSito 2012
14:20 – 15:00 – Przerwa obiadowa
15:00 – 15:25 – Paweł Sito (Dziennikarz)
Radio w Internecie: szafa grajaca, transmisja z anteny, czy… ?
15:25 – 15:50 – Mateusz Pośpieszny (Funmedia)
Nowoczesne technologie i multimedia w rozwoju edukacji
15:50 – 16:15 – Krzysztof Gagacki (Papilot.pl)
Męska twarz kobiecego Internetu. Jak stworzyć najbardziej angażujący w Polsce serwis dla kobiet
16:15 – 16:40 – Krystian Gontarek (GameTeller.net)
Czego uczą w Polskiej szkole? 11 latek donosi z miejsca wydarzeń
16:40 – 17:00 – Przerwa
17:00 – 17:25 – Łukasz Wilczyński (Planet PR)
Questing, las, marka i sieć
17:25 – 17:50 – Tomasz Han (HanBright S.A)
Edutainment – bawiąc uczy – ucząc bawi.
17:50 – 18:15 – Anita Kijanka (Com Creation)
Sukcesy społeczeństwa 2.0
18:15 – 18:40 – Szymon Szymczyk (Kolko Communications)
Nowe media, stare praktyki – o linczach i innych formach agresji społeczności internetowych
Blok “E-Commerce i Technologie”, współorganizator Empathy Internet Software House
Sala II
9:00 – 9:25 – Kinga Szewczyk (Instytut Logistyki i Magazynowania (ILIM))
Produkt w sieci
9:25 – 9:50 – Michał Kucia (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Polscy e-konsumenci wczoraj i dziś
9:50 – 10:15 – Łukasz Kozłowski (sklep-presto.pl)
E-commerce: niezły kanał czy niezły model.
10:15 – 10:40 – Sebastian Dyla (Universum Polska)
Branża IT – jak wygrać w walce o talenty? Jak i gdzie pozyskiwać najbardziej utalentowanych pracowników? Platformy online. Globalne trendy.
10:40 – 11:00 – Przerwa
11:00 – 11:25 – Tomasz Gutkowski (Empathy Internet Software House)
Segmentacja klientów i towarów, czyli efektywne zarządzaniu sklepem internetowym.
11:25 – 11:50 – Witold Gazda (Motoricus S.A.)
E – commerce w działalności usługowo – handlowej. Czyli jak skutecznie połączyć sprzedaż z obsługą Klienta w branży motoryzacyjnej
11:50 – 12:15 – Mariusz Wesołowski (Ekspert i doradca e-commerce)
Fantomowe bóle kręgosłupa moralnego, czyli internet przyjmie wszystko
12:15 – 12:40 – Piotr Wrzalik (Contium SA) Bartosz Majewski (Contium SA)
Success fee – jak ograniczyć ryzyko startu w e-commerce
12:50 – 14:20 – Przerwa
14:20 – 15:00 – Przerwa obiadowa
15:00 – 15:25 – Marcin Nowak (Softhis Sp. z o.o.)
Zachmurzenie coraz większe.
15:25 – 15:50 – Piotr Żychliński (YetiPay)
Mikro w skali makro
15:50 – 16:15 – Michał Wendrowski (Rublon.pl)
Bezpieczny Internet bez haseł
16:15 – 16:40 – Kamil Jarosz (miniCRM.pl)
Małe sprostowanie – CRM nie tylko dla dużych
16:40 – 17:00 – Przerwa
17:00 – 17:25 – Marta Klimowicz (AdTaily) Bartłomiej Chmiel (AdTaily)
Zaawansowany retargeting: jak trzykrotnie zwiększyć konwersję?
17:25 – 17:50 – Roman Bieda (Kancelaria Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy)
SaaS i sprzedaż używanych licencji, czyli najnowsze tendencje na rynku oprogramowania
17:50 – 18:15 – Łukasz Szymański (Ideo)
Maszyny pomyślą za Ciebie – Terminator 3.0?
18:15 – 18:40 – Marcin Kordowski (Agencja K2)
Kary i wyroki w Google. Kilka słów o przyczynach kar nakładanych na polskie strony. Analiza przyczyn i „Case Study” od kuchni jak wyjść z filtra.
Sala III
9:00 – 9:25 – Grzegorz Pietruszyński (Gameboxed)
“Make games, not ads”, czyli dlaczego każda duża firma B2C powinna mieć swoją grę społecznościową.
9:25 – 9:50 – Katarzyna Kozikowska (Lemon Sky)
Dotknij i poczuj – czym jest oraz dokąd zmierza HCI?
9:50 – 10:15 – Marek Turaliński (company:marek-turalinski)
Między Social Media a Aktywną Obsługą Klienta, jak te dziedziny się przenikają
10:15 – 10:40 – Leszek Łuczyn (Opcom)
Rób to, co lubisz, a robota sama Cię znajdzie
10:40 – 11:00 – Przerwa
11:00 – 11:25 – Anna Robotycka (faceADDICTED)
Social TV – szanse, możliwości i perspektywy rozwoju
11:25 – 11:50 – Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine)
Bałagan w mobilności
11:50 – 12:15 – Marta Szadowiak (Projekt PR)
Jak Social Media i blogi wpływają na tradycyjne media i dyskusję publiczną
12:15 – 12:40 – Dorota Zys (Specjalista ds. Inbound Marketingu)
Jak poprawić ROI za pomocą Inbound Marketingu?
12:50 – 14:20 – Przerwa
14:20 – 15:00 – Przerwa obiadowa
15:00 – 15:25 – Piotr Friedberg (Pride&Glory Interactive) Marcin Grochowina (Grow App)
Powrót do przyszłości, czyli dzień z życia heavy usera smartfona
15:25 – 15:50 – Monika Mikowska (mobee dick)
Dlaczego agencje interaktywne nie powinny sprzedawać mobile?
15:50 – 16:15 – Marcin Zaremba (LoveMobile (Grupa o2))
Cyberpunk 2013 – czyli jak technologia rehumanizuje
16:15 – 16:40 – Rafał Staszkiewicz (Omnibrand i Mobilizer) Dariusz Kocięcki (Looksoft)
Marketing-mix aplikacji mobilnych
16:40 – 17:00 – Przerwa
17:00 – 17:25 – Roman Łoziński (Agencja K2)
Pozycjonowanie marki, czyli jak zyskać przewagę już na starcie.
17:25 – 17:50 – Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive S. A.)
Grywalizacja w mobilnych rozwiązaniach dla biznesu. Czy jak sprawić żeby otrzymać więcej…
17:50 – 18:15 – Maciej Ossowski (GetResponse)
Subiektywne Top 5 Najbardziej Kreatywnych Kampani Email Marketingowych 2012
18:15 – 18:40 – Robert Wróbel (GreenGraffiti) Bartosz Suchecki (GreenGraffiti Polska)
EcoMarketing : wyróżnij sie ekologicznie.