X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

InternetBeta 2012 – zobacz program konferencji

InternetBeta 2012 – zobacz program konferencjiInternetBeta 2012

reklama


27 września 2012

Sala I

9:00 – 9:25 – Jacek Szlak (Marketing przy Kawie)
Owned media – czy wszyscy jesteśmy dziennikarzami?

9:25 – 9:50 – Dominik Kaznowski (Agencja Publicon)
Nasz-Facebook.pl, czyli ewolucja social media

9:50 – 10:25 – Artur Racicki (Pozytywnie.pl)
Wspomnień czar, czyli PRL oczami współczesnych inetnautów na przykładzie sukcesu inPRL.pl

10:15 – 10:40 – Barbara Stawarz (InnovaWeb Polska)
Nie marnuj pieniędzy. Content marketing – zabójca przepalonych budżetów

10:40 – 11:00 – Przerwa

11:00 – 11:25 – Krzysztof Krzysztofiak (Krakowski Park Technologiczny)
Smart business – Krakowski Park Technologiczny dla firm IT

11:25 – 11:50 – Marcin Sulikowski (Monterail.com)
Becoming a CEO

11:50 – 12:15 – Marcin Jaśkiewicz (ISTV Media)
Czy potrafimy prezentować? 10 wskazówek dla występów przed klientem lub inwestorem

12:15 – 12:40 – Marcin Szeląg (Innovation Nest)
Customer Development – budowanie rynku dla swojego startupu

12:50 – 14:20 – Konkurs StartupSito 2012
14:20 – 15:00 – Przerwa obiadowa

15:00 – 15:25 – Paweł Sito (Dziennikarz)
Radio w Internecie: szafa grajaca, transmisja z anteny, czy… ?

15:25 – 15:50 – Mateusz Pośpieszny (Funmedia)
Nowoczesne technologie i multimedia w rozwoju edukacji

15:50 – 16:15 – Krzysztof Gagacki (Papilot.pl)
Męska twarz kobiecego Internetu. Jak stworzyć najbardziej angażujący w Polsce serwis dla kobiet

16:15 – 16:40 – Krystian Gontarek (GameTeller.net)
Czego uczą w Polskiej szkole? 11 latek donosi z miejsca wydarzeń

16:40 – 17:00 – Przerwa

17:00 – 17:25 – Łukasz Wilczyński (Planet PR)
Questing, las, marka i sieć

17:25 – 17:50 – Tomasz Han (HanBright S.A)
Edutainment – bawiąc uczy – ucząc bawi.

17:50 – 18:15 – Anita Kijanka (Com Creation)
Sukcesy społeczeństwa 2.0

18:15 – 18:40 – Szymon Szymczyk (Kolko Communications)
Nowe media, stare praktyki – o linczach i innych formach agresji społeczności internetowych

Blok “E-Commerce i Technologie”, współorganizator Empathy Internet Software House

Sala II

9:00 – 9:25 – Kinga Szewczyk (Instytut Logistyki i Magazynowania (ILIM))
Produkt w sieci

9:25 – 9:50 – Michał Kucia (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Polscy e-konsumenci wczoraj i dziś

9:50 – 10:15 – Łukasz Kozłowski (sklep-presto.pl)
E-commerce: niezły kanał czy niezły model.

10:15 – 10:40 – Sebastian Dyla (Universum Polska)
Branża IT – jak wygrać w walce o talenty? Jak i gdzie pozyskiwać najbardziej utalentowanych pracowników? Platformy online. Globalne trendy.

10:40 – 11:00 – Przerwa

11:00 – 11:25 – Tomasz Gutkowski (Empathy Internet Software House)
Segmentacja klientów i towarów, czyli efektywne zarządzaniu sklepem internetowym.

11:25 – 11:50 – Witold Gazda (Motoricus S.A.)
E – commerce w działalności usługowo – handlowej. Czyli jak skutecznie połączyć sprzedaż z obsługą Klienta w branży motoryzacyjnej

11:50 – 12:15 – Mariusz Wesołowski (Ekspert i doradca e-commerce)
Fantomowe bóle kręgosłupa moralnego, czyli internet przyjmie wszystko

12:15 – 12:40 – Piotr Wrzalik (Contium SA) Bartosz Majewski (Contium SA)
Success fee – jak ograniczyć ryzyko startu w e-commerce

12:50 – 14:20 – Przerwa

14:20 – 15:00 – Przerwa obiadowa

15:00 – 15:25 – Marcin Nowak (Softhis Sp. z o.o.)
Zachmurzenie coraz większe.

15:25 – 15:50 – Piotr Żychliński (YetiPay)
Mikro w skali makro

15:50 – 16:15 – Michał Wendrowski (Rublon.pl)
Bezpieczny Internet bez haseł

16:15 – 16:40 – Kamil Jarosz (miniCRM.pl)
Małe sprostowanie – CRM nie tylko dla dużych

16:40 – 17:00 – Przerwa

17:00 – 17:25 – Marta Klimowicz (AdTaily) Bartłomiej Chmiel (AdTaily)
Zaawansowany retargeting: jak trzykrotnie zwiększyć konwersję?

17:25 – 17:50 – Roman Bieda (Kancelaria Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy)
SaaS i sprzedaż używanych licencji, czyli najnowsze tendencje na rynku oprogramowania

17:50 – 18:15 – Łukasz Szymański (Ideo)
Maszyny pomyślą za Ciebie – Terminator 3.0?

18:15 – 18:40 – Marcin Kordowski (Agencja K2)
Kary i wyroki w Google. Kilka słów o przyczynach kar nakładanych na polskie strony. Analiza przyczyn i „Case Study” od kuchni jak wyjść z filtra.

Sala III

9:00 – 9:25 – Grzegorz Pietruszyński (Gameboxed)
“Make games, not ads”, czyli dlaczego każda duża firma B2C powinna mieć swoją grę społecznościową.

9:25 – 9:50 – Katarzyna Kozikowska (Lemon Sky)
Dotknij i poczuj – czym jest oraz dokąd zmierza HCI?

9:50 – 10:15 – Marek Turaliński (company:marek-turalinski)
Między Social Media a Aktywną Obsługą Klienta, jak te dziedziny się przenikają

10:15 – 10:40 – Leszek Łuczyn (Opcom)
Rób to, co lubisz, a robota sama Cię znajdzie

10:40 – 11:00 – Przerwa

11:00 – 11:25 – Anna Robotycka (faceADDICTED)
Social TV – szanse, możliwości i perspektywy rozwoju

11:25 – 11:50 – Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine)
Bałagan w mobilności

11:50 – 12:15 – Marta Szadowiak (Projekt PR)
Jak Social Media i blogi wpływają na tradycyjne media i dyskusję publiczną

12:15 – 12:40 – Dorota Zys (Specjalista ds. Inbound Marketingu)
Jak poprawić ROI za pomocą Inbound Marketingu?

12:50 – 14:20 – Przerwa

14:20 – 15:00 – Przerwa obiadowa

15:00 – 15:25 – Piotr Friedberg (Pride&Glory Interactive) Marcin Grochowina (Grow App)
Powrót do przyszłości, czyli dzień z życia heavy usera smartfona

15:25 – 15:50 – Monika Mikowska (mobee dick)
Dlaczego agencje interaktywne nie powinny sprzedawać mobile?

15:50 – 16:15 – Marcin Zaremba (LoveMobile (Grupa o2))
Cyberpunk 2013 – czyli jak technologia rehumanizuje

16:15 – 16:40 – Rafał Staszkiewicz (Omnibrand i Mobilizer) Dariusz Kocięcki (Looksoft)
Marketing-mix aplikacji mobilnych

16:40 – 17:00 – Przerwa

17:00 – 17:25 – Roman Łoziński (Agencja K2)
Pozycjonowanie marki, czyli jak zyskać przewagę już na starcie.

17:25 – 17:50 – Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive S. A.)
Grywalizacja w mobilnych rozwiązaniach dla biznesu. Czy jak sprawić żeby otrzymać więcej…

17:50 – 18:15 – Maciej Ossowski (GetResponse)
Subiektywne Top 5 Najbardziej Kreatywnych Kampani Email Marketingowych 2012

18:15 – 18:40 – Robert Wróbel (GreenGraffiti) Bartosz Suchecki (GreenGraffiti Polska)
EcoMarketing : wyróżnij sie ekologicznie.

Pages: 1 2 3

Reklama

[FM_form id="1"]