reklama
28 września 2012
Sala I
9:05 – 9:30 – Joanna Majewska (Kreatywne.pl)
ARTsourcing – po co to komu?!
9:30 – 9:55 – Jan Kasprzycki-Rosikoń (MillionYou.com)
Crowdsourcing jako źródło nowych idei marketingowych
9:55 – 10:20 – Marek Jerzy Minakowski (Doktor filozofii, twórca serwisów internetowych, genealog…)
Jak wciągam emerytów i nieboszczyków do Social Media
10:20 – 10:45 – Marcin Grodzicki (Agora S.A.)
The long run – a couple overnight successes that took years to build
10:45 – 11:10 – Paweł Wyborski (Quartic)
Personalizacja rekomendacji: Pomóż klientowi kupować !
11:10 – 11:30 – Przerwa
11:20 – 11:55 – Paweł Sala (FreshMail)
Drilling Down, czyli czego możemy nauczyć się od naszych klientów
11:55 – 12:20 – Jacek Murawski (Business Angel, Coach)
Odnaleźć równowagę i osiągnąć sukces w biznesie, w pracy i w życiu osobistym…
12:20 – 12:45 – Kamil Janiszewski (Listonic.com)
Mobilna ewolucja handlu detalicznego – USA, UK, Polska
12:45 – 13:30 – Dyskusja panelowa
13:30 – 14:10 – Przerwa obiadowa
14:10 – 14:35 – Jan Zając (SmartNet Research&Solutions)
Jak mocny jestes w social media – najczęściej popełniane błędy
14:35 – 15:00 – Jarosław Kinal (Instytut Socjologii Uniwersytetu Rzeszowskiego)
Dlaczego internetowy celebryta jest nagi. Stare teorie socjologiczne zaadaptowane do nowej rzeczywistości. Lekkostrawnie.
15:00 – 15:25 – Wojciech Kmita (e24cloud.com)
Chmura! Na co to komu? Szczerze i bez owijana w bawełnę o funkcjonalności (lub jej braku) cloud computingu
15:25 – 15:50 – Dymitr Głuszczenko (Cube Investment)
Młodzi internauci buszujący w sieci, czyli krótka analiza własnego podwórka
15:50 – 16:20 – Wyniki konkursu StartupSito 2012 i zakończenie konferencji
Warsztaty, 28 września 2012
Sala II
9:30 – 11:00 – Tomasz Czapliński (LMS Invest)
Jak nie dać dupy (finansowej) prowadząc startup
11:30 – 13:30 – Łukasz Musiał (Agencja Publicon)
Branding design i wprowadzanie produktów na rynek
Sala III
11:30 – 13:30 – Łukasz Tyrała (Pride and Glory Interactive)
Warsztaty User Experience
Patronat medialny nad konferencją objął Social Press. Po więcej szczegółów związanych z tym wydarzeniem zapraszamy do oficjalnego serwisu InternetBeta 2012.