X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Praca marzeń dla miłośników piwa

Praca marzeń dla miłośników piwa

reklama


Rekrutacja wystartowała 12 sierpnia br. i potrwa trzy tygodnie. Jej celem jest wyłonienie osób, które dołączą do zespołu pełnego prawdziwych entuzjastów piwa.

Proces rekrutacyjny składa się z 3 etapów. Etap I polega na przejściu quizu Gra o Bro, umieszczonego na stronie www.beerlovers.pl i na fan page Beerlovers na Facebooku. Aplikacja w formie gry składa się z kilku rund. Po wypełnieniu danych osobowych każdy „gracz” buduje postać, której nadaje cechy swojej osobowości. Aplikacja zawiera również pytania otwarte, sprawdzające wiedzę z zakresu social media, umiejętności redaktorskie i kreatywność kandydatów.

W drugim etapie rekrutacji kilkunastu kandydatów wybranych spośród wszystkich zgłoszeń zostanie zaproszonych na warsztat w siedzibie Kompanii Piwowarskiej w Warszawie lub w Browarze w Tychach, podczas którego nie tylko będzie rozwiązywać zadania rekrutacyjne, ale również poznawać ciekawostki na temat piwa. Ostatnią fazą będzie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy najlepiej wypadli w całym procesie rekrutacji.

Troje najlepszych otrzyma propozycję pełnoetatowej pracy w portalu Beerlovers.pl. Do zespołu „entuzjastów piwa” w październiku dołączy koordynator i dwóch specjalistów ds. interaktywnych.

Portal Beerlovers.pl to miejsce stworzone dla miłośników piwa. Zawartością serwisu będą artykuły dotyczące tego trunku. Na Beerlovers.pl dowiemy się m.in., czym jest piwo i jak powstaje, jakie piwo wybierać na różne okazje, poznamy najciekawsze etykiety na piwnych butelkach i kultowe sceny filmowe z piwem w roli głównej. Użytkownicy będą również mogli dzielić się zdjęciami, tworząc „piwną galerię”. Na tzw. „beerloversów” czeka także wiele atrakcji w postaci quizów, gier i konkursów, w których będą mogli zbierać punkty i nagrody. Portal docelowo ma zawierać także bazę najlepszych barów i pubów w całej Polsce.

  • Fajna akcja :). W naszym kraju wciąż mało takich kreatywnych rekrutacji na kreatywne stanowiska :).

  • bongo

    trochę zawyżone te wymagania, bo osoba piszaca artykuly o piwie ma sie znac na seo, fotoszopie, htmlu, piwie i jeszcze ma prowadzic kontakt z klientem…

Reklama

[FM_form id="1"]