reklama
Rekrutacja wystartowała 12 sierpnia br. i potrwa trzy tygodnie. Jej celem jest wyłonienie osób, które dołączą do zespołu pełnego prawdziwych entuzjastów piwa.
Proces rekrutacyjny składa się z 3 etapów. Etap I polega na przejściu quizu Gra o Bro, umieszczonego na stronie www.beerlovers.pl i na fan page Beerlovers na Facebooku. Aplikacja w formie gry składa się z kilku rund. Po wypełnieniu danych osobowych każdy „gracz” buduje postać, której nadaje cechy swojej osobowości. Aplikacja zawiera również pytania otwarte, sprawdzające wiedzę z zakresu social media, umiejętności redaktorskie i kreatywność kandydatów.
W drugim etapie rekrutacji kilkunastu kandydatów wybranych spośród wszystkich zgłoszeń zostanie zaproszonych na warsztat w siedzibie Kompanii Piwowarskiej w Warszawie lub w Browarze w Tychach, podczas którego nie tylko będzie rozwiązywać zadania rekrutacyjne, ale również poznawać ciekawostki na temat piwa. Ostatnią fazą będzie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy najlepiej wypadli w całym procesie rekrutacji.
Troje najlepszych otrzyma propozycję pełnoetatowej pracy w portalu Beerlovers.pl. Do zespołu „entuzjastów piwa” w październiku dołączy koordynator i dwóch specjalistów ds. interaktywnych.
Portal Beerlovers.pl to miejsce stworzone dla miłośników piwa. Zawartością serwisu będą artykuły dotyczące tego trunku. Na Beerlovers.pl dowiemy się m.in., czym jest piwo i jak powstaje, jakie piwo wybierać na różne okazje, poznamy najciekawsze etykiety na piwnych butelkach i kultowe sceny filmowe z piwem w roli głównej. Użytkownicy będą również mogli dzielić się zdjęciami, tworząc „piwną galerię”. Na tzw. „beerloversów” czeka także wiele atrakcji w postaci quizów, gier i konkursów, w których będą mogli zbierać punkty i nagrody. Portal docelowo ma zawierać także bazę najlepszych barów i pubów w całej Polsce.
- Student Way
- bongo