reklama
MTV Polska, oprócz Facebooka, jest aktywna również na Twitterze, gdzie jej konto obserwuje ponad 456 tysięcy internautów. Filmy na kanale YouTube stacji zostały wyświetlone już niemal 7 000 000 razy. Profil MTV Polska w Google Plus śledzi już 140 tysięcy użytkowników. Ponadto kanał jest obecny na Instagramie, Pintereście, Asku i w serwisie Tumblr.
– Media społecznościowe to dla MTV naturalne środowisko. Staramy się być wszędzie tam, gdzie nasi widzowie mogą szukać pomysłu na dobrą zabawę. Milion polubień potwierdza rozrywkową siłę MTV – komentuje Beata Węgrzyn, odpowiedzialna za social media w strukturze Viacom International Media Networks .
Tylko w 2013 roku stacja MTV zdobyła w Polsce ponad 300 tysięcy nowych fanów, co oznacza wzrost o 52%. Bardzo udany był również początek nowego roku, w styczniu profil stacji miał ponad 77 tysięcy nowych polubień. Najbardziej dynamicznie grono fanów kanału rosło w okresie od listopada 2013 r. do lutego br. – stacja zyskała wtedy ponad 185 tysięcy fanów. Miało to bezpośredni związek z ramówką stacji, w której w tym czasie królowała pierwsza edycja „Warsaw Shore”.