X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Firmom opłaca się inwestować w mobile. Zobacz raport “Organizacja w otoczeniu mobilnym”

Firmom opłaca się inwestować w mobile. Zobacz raport “Organizacja w otoczeniu mobilnym”fot. © pictoores - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


Większość firm wciąż posiada klasyczną stronę www (51,43%), jednak już co drugie przedsiębiorstwo posiada stronę responsywną lub mobilną, co z pewnością przyczynia się do poprawienia standardów obsługi klienta i komunikowania się z nim. Jak wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby raportu „Organizacja w otoczeniu mobilnym” głównym powodem wdrażania nowych technologii mobilnych jest właśnie poprawa komunikacji z klientem oraz możliwość promowania firmowych usług za pośrednictwem kanału mobilnego.

Typ strony Raport Mobi

fot. Raport „Organizacja w otoczeniu mobilnym”

Powody wdrazania mobile Raport Mobi

fot. Raport „Organizacja w otoczeniu mobilnym”

Wdrożenie rozwiązań mobilnych pozwala na optymalizację procesów wewnątrz firmy oraz podniesienie efektywności działań. Rozwiązania mobilne to także stały kontakt i kontrola wewnątrz przedsiębiorstwa.

Obecnie w obrębie technicznych rozwiązań mobilnych mamy możliwość skorzystania z: aplikacji natywnej, aplikacji webowej (m-strona/strona dedykowana), aplikacji hybrydowej (wraper), strony responsywnej. Szczegółowy wykaz zalet i wad dotyczących powyższych rozwiązań przedstawiają autorzy w raporcie.

Klucz do skuteczności kampanii mobilnej

Oczywiście, aby nasze działania w sferze mobilnej byłby skuteczne, tak jak w przypadku każdej innej strategii marketingowej ważne jest podjęcie kilku kroków, które powinny być z góry zaplanowane i wdrożone jako całość. Najważniejszym zadaniem jest zorientowanie się na potrzeby klientów, tak aby ułatwić im życie i pomóc rozwiązać problem, co przełoży się na zaangażowanie klienta i sprzedaż. Najważniejsze kroki według autorów raportu to:

  • Zdefiniowanie celów
  • Zbadanie rynku
  • Zaznaczenie obecności na rynku
  • Wykorzystanie potencjału medium
  • Analizowanie i optymalizowanie

O badaniu

Czytaj więcej:
fot. Birdies 100/CC/Flickr.com
Android 5.0 Lollipop pogromcą smartfonowych śmieci

Raport: „Organizacja w otoczeniu mobilnym” kierowany jest do właścicieli dużych i małych przedsiębiorstw. W raporcie przedstawiono informacje na temat funkcjonowania mobilnego eko-systemu w Polsce. Odnajdziemy tam również informacje na temat płatności mobilnych, jak obliczyć opłacalność inwestycji, wnioski dotyczące trendów (w tym urządzeń typu iBeacon). Autorami raportu są Katarzyna Dworzyńska, Cezary Jarosz, Paweł Majchrzak, Michał Kiełtyka, Michał Giera, Grzegorz Chyliński, Łukasz Felsztukier we współpracy z partnerami raportu oraz firmami, których przedstawicielami pozostają autorzy. Cały raport można pobrać na oficjalnej stronie projektu.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail