reklama
Technologie mobilne stają się elementem strategicznym w budowie przewagi konkurencyjnej w biznesie. Szacuje się, że 46% wszystkich stron internetowych w Polsce przeglądana jest obecnie przez urządzenia mobilne. Liczba posiadaczy tabletów i smartfonów, stale rośnie co oznacza, że rośnie również liczba potencjalnych i realnych klientów w tym kanale.
Kongres Mobilny to okazja do pogłębienia swojej wiedzy w zakresie jednej z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Za kilka lat nie będzie w końcu komputerów stacjonarnych, pojawi się za to generacja, która używa wyłącznie urządzeń przenośnych.
W czasie Kongresu uczestnicy dowiedzą się, jak przemodelować myślenie o komunikacji skierowanej do mobilnego konsumenta a także jak rozwijać biznes i nowe produkty w oparciu o technologie mobilne. Dowiedzą się, czy skuteczna komunikacja marketingowa w mobile to tylko kwestia narzędzi, czy zmiana paradygmatu oraz czy warto reklamować się w kanałach mobilnych i jak zrobić to najlepiej. Organizatorzy zadbali o prelegentów, którzy reprezentują różne punkty widzenia i różne punkty styku z mobilną rzeczywistością.
Organizatorzy ujawnili już nazwiska 20 prelegentów a wśród nich takie osobistości jak Tomasz Woźniak (założyciel Future Mind), Marcin Zaremba (założyciel Senfino), Tomasz Kolinko (założyciel AppCodes – jednego z pierwszych serwisów do App Store Optimization) czy Piotr Koźniewski (3R Studio, polski lider narzędzi Augmented Reality – doceniony przez QUALCOMM). Blogerzy mobilni Katarzyna Dworzyńska (Dworzyńska.com), Łukasz Kłosowski (GoMobi.pl), Monika Mikowska (jestem.mobi). Ponadto Dariusz Mazurkiewicz odpowiedzialny za rozwój BLIK – Polskiego Standardu Płatności, Arkadiusz Hodlik (Sony Mobile), Patryk Bukowiecki (Head of Mobile w Allegro), Rafał Staszkiewicz (adQouta Poland), Arek Ubran (We Like Caps!) i kilkanaście innych równie głośnych nazwisk. Pełna agenda dostępna pod adresem: http://kongres-mobilny.pl/#schedule
Ogranizatorem Kongresu Mobilnego jest Fundacja Polak 2.0, organizator Targów eHandlu oraz Targów Mobilnych, które zgromadziły ponad 3500 zwiedzających, 80 Wystawców oraz ponad 60 Prelegentów podczas warsztatów edukacyjnych. W gronie wystawców znalazły się m.in. takie firmy jak: Allegro, Microsoft, Sony, Orange oraz polskie marki z międzynarodowymi sukcesami m.in. Duckie Duck, Dice+, Listonic czy Yanosik.
Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, otworzyć się na nowe kanały sprzedaży, poznać możliwości marketingu mobilnego to nie może Cię zabraknąć 15 kwietnia na Stadionie Narodowym w Warszawie!
Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie organizatora http://kongres-mobilny.pl