reklama
Podczas konferencji Omnichannel Commerce, na którą zaproszeni są ci, którzy w firmach odpowiadają za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, a także, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości.
Podczas spotkania, zgromadzeni na nim goście dowiedzą się m.in.:
- o tym jaką powinno stosować się metodykę, tak, aby wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
- jakie rozwiązania mogą mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży
- jak wykorzystać potencjał omnichannel w sposób optymalny tak, aby zwiększyć sprzedaż in-store
- jak komunikować się z cyfrowymi emigrantami oraz cyfrowymi autochtonami
- jak wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience
- które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych
- kto skutecznie zimplementował omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim
- w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii
Wśród prelegentów pojawią się m.in.:
- Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
- Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
- Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
- dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
- Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
- Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
- Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
- Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
- Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank
Wydarzeniu, które odbędzie się 26 listopada w Warszawie, w Hotelu Polonia Palace, patronuje Social Press.
Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia tutaj.