X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak osiągnąć synergię w sprzedaży czyli konferencja Omnichannel Commerce

Jak osiągnąć synergię w sprzedaży czyli konferencja Omnichannel Commerce

reklama


Podczas konferencji Omnichannel Commerce, na którą zaproszeni są ci, którzy w firmach odpowiadają za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, a także, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości.

Podczas spotkania, zgromadzeni na nim goście dowiedzą się m.in.:

  • o tym jaką powinno stosować się metodykę, tak, aby wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
  • jakie rozwiązania mogą mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży
  • jak wykorzystać potencjał omnichannel w sposób optymalny tak, aby zwiększyć sprzedaż in-store
  • jak komunikować się z cyfrowymi emigrantami oraz cyfrowymi autochtonami
  • jak wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience
  • które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych
  • kto skutecznie zimplementował omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim
  • w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii

Wśród prelegentów pojawią się m.in.:

  • Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
  • Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
  • Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
  • dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
  • Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
  • Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
  • Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
  • Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
  • Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

Wydarzeniu, które odbędzie się 26 listopada w Warszawie, w Hotelu Polonia Palace, patronuje Social Press.

Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia tutaj.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail