X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak opracować strategię dla mediów społecznościowych? Książka Digital Business i E-commerce Management

700 stron teorii i praktyki, 3 kroki do osiągnięcia sukcesu - strategia, realizacja i praktyka oraz wszystkie odpowiedzi na trudne pytania dotyczące e-biznesu. Nie bez powodu książka "Digital Business i E-commerce Management" to światowy bestseller.

Jak opracować strategię dla mediów społecznościowych? Książka Digital Business i E-commerce Management

reklama


Książka Digital Business i E-commerce Management

Najnowsze wydanie światowego bestsellera to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Autorem książki jest Dave Chaffey, który jest autorytetem w tej dziedzinie. Łączy on myślenie akademickie z praktyką zawodową, a przez to odkrywa tajniki działania digital business.

3 kroki do sukcesu

Książka została podzielona na 3 główne części – wprowadzenie, strategia i zastosowanie oraz wdrażanie, dzięki czemu jej czytelnik nie “zgubi” się w 700 stronach materiału. Również tym celu kompendium wiedzy zostało bardzo dobrze opracowane graficznie. Kolory, podrozdziały i tabele ułatwiają współpracę z książką i umożliwiają skupienie się na nauce. Inne kolory odpowiadają ćwiczeniom, a inne studiom przypadku. Nauka na przykładach jest jedną z głównych zalet tej książki, a zawarte w tekście opisy przypadków, często pochodzą z magazynu Financial Times i ilustrują one aktualne przykłady stosowania e-handlu oraz związane z tym następstwa.

Biznes cyfrowy i e-handel

W książce “Digital Business i E-commerce Management” zostały opisane między innymi nowe techniki wykorzystywane w marketingu cyfrowym na przykład promocja w mediach społecznościowych. Czytelnik zyska również szczegółowe informacje dotyczące tworzenia spójnych doświadczeń użytkowników zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Co więcej odbiorca będzie mieć pewność, jakie podejście do analizowania, planowania i wdrażania strategii e-commerce jest najlepsze dla poszczególnych rodzajów organizacji.

Kilka słów o autorze

Dave Chaffey zarządza własnym biznesem cyfrowym Smart Insights czyli firmą analityczną będącą jednocześnie wydawcą internetowym, która publikuje porady i ostrzeżenia związane z najlepszymi praktykami i rozwojem branży przeznaczone dla cyfrowych marketingowców i menadżerów zajmujących się e-handlem. Doradzał w dziedzinie strategii marketingu cyfrowego i e-handlu licznym firmom, takim jak Barclayard, HSBC, Mercedes – Benz czy Nokia.

Marketing w mediach społecznościowych

W książce znajdziemy również bardzo dużo informacji na temat prowadzenia marketingu w mediach społecznościowych. Autor skupił się między innymi na modelach biznesowych i modelach przychodów największych sieci i platform społecznościowych, które w dzisiejszych czasach mają tak duży wpływ na kształtowania opinii użytkowników na temat marek. Wiele aspektów zostało również wytłumaczonych za pomocą infografik oraz na konkretnych przykładach. I tak znajdziemy infografikę, która przedstawia główne typy mediów społecznościowych, które należy wziąć pod uwagę oraz dokładną analizę modelu biznesowego Facebooka. W dalszej części książki jej autor skupił się na opracowaniu strategii dotyczącej mediów społecznościowych. Czy opracowując strategię dobrym rozwiązaniem jest przejście od razu do wybrania konkretnych narzędzi? Autor książki przekonuje, że droga powinna rozpocząć się gdzie indziej. W czasach, kiedy Facebook umożliwia markom komunikację ze swoimi klientami za pomocą Messengera strategia dotycząca społecznościowych rozwiązań CRM jest bardzo ważna, dlatego i jej autor książki poświęcił sporo czasu.

Bestseller

Co jeszcze wyróżnia tę książkę na tle pozostałych? Pojęcia takie jak e-commerce, kanały RSS czy CRM przestają być czarna magią. W tekście specjalnie dla osób, które z digital business stykają się po raz pierwszy, na boku zostały wytłumaczone skróty, które funkcjonują w branży.  Bardzo ciekawe informacje zostały zawarte w ramce „Najnowsze trendy”. Na przykład media społecznościowe zmienia się bardzo szybko dlatego aby nadążyć za ciągłymi zmianami warto śledzić stronę, na której można znaleźć aktualne dane o mediach społecznościowych w Polsce i na świecie.

To kompendium wiedzy jest przeznaczone dla każdego, kto interesuje się zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menadżerów.

 

Agnieszka Bień

Agnieszka Bień

Dziennikarka

Zobacz wszystkie artykuły autora

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail