X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Już 28-29 marca Kongres Best of Online Marketing

Już wkrótce Kongres Best of Online Marketing. Kto pojawi się na scenie wydarzenia oraz podczas warsztatów? Jakie tematy zostaną poruszone?

Już 28-29 marca Kongres Best of Online Marketingźródło: facebook.com/pg/MagazynOnlineMarketing

reklama


Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Organizatorzy biorą na ruszt tematy, które zostały wskazane w ankietach przez uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób.

Kto pojawi się na scenie?

Podczas Kongresu na wielkiej scenie wystąpią: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Kamil Kozieł, Adam Zemełka, Artur Maciorowski, Jolanta Piela, Maciej Piątek, Monika Kołodziejczak, Artur Jabłoński, Karol Dziedzic.

Organizatorzy stawiają na wiedzę i praktykę w 200%, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli wziąć udział w jednym z sześciu całodniowych warsztatów, które będą realizowane w małych, kameralnych grupach. Szkolenia zostały podzielone na podstawowy i zaawansowany poziom, wszystko po to aby nasi uczestnicy mogli dobrać warsztat odpowiadający posiadanym umiejętnościom. 29 marca 2019 r. pod okiem najlepszych specjalistów z branży będą intensywnie szkolić się z zakresu content marketingu, Google Analytics oraz Facebooka.

Skrócony program wydarzenia

DZIEŃ 1

źródło: materiały prasowe

Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej – Paweł Tkaczyk

Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje? – Janina Bąk

Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty. – Artur Maciorowski

Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych? – Daniel Kędzierski

Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści! – Kamil Kozieł

Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?- Adam Zemełka

Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?- Maciej Piątek

Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?- Karol Dziedzic

DZIEŃ 2

To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania. Uczestnicy mogą wybrać, z czego będą się szkolili przez cały dzień w małej, kameralnej grupie.

Warsztat 1. Podstawowy – Reklama na Facebooku (Grzegorz Nowicki)

Warsztat 2. Zaawansowany – Reklama na Facebooku (Artur Jabłoński)

Warsztat 3. Podstawowy –  Google Analytics (Monika Kołodziejczyk)

Warsztat 4. Zaawansowany – Google Analytics (Karol Dziedzic)

Warsztat 5. Podstawowy – Content marketing (Justyna Bakalarska)

Warsztat 6. Zaawansowany – Content marketing (Artur Maciorowski)

Zainteresowani wydarzeniem mogą skorzystać z Walentynkowej promocji – tylko w dniach 14.-16.02.2019 bilety na wydarzenie są 15% tańsze. Składając zamówienie wystarczy w polu uwagi wpisać hasło WALENTYNKI.

Bilety są dostępne na stronie wydarzenia: kongres-online.pl

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail