X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Już 28-29 marca Kongres Best of Online Marketing

Już wkrótce Kongres Best of Online Marketing. Kto pojawi się na scenie wydarzenia oraz podczas warsztatów? Jakie tematy zostaną poruszone?

Już 28-29 marca Kongres Best of Online Marketingźródło: facebook.com/pg/MagazynOnlineMarketing

reklama

Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Organizatorzy biorą na ruszt tematy, które zostały wskazane w ankietach przez uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób.

Kto pojawi się na scenie?

Podczas Kongresu na wielkiej scenie wystąpią: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Kamil Kozieł, Adam Zemełka, Artur Maciorowski, Jolanta Piela, Maciej Piątek, Monika Kołodziejczak, Artur Jabłoński, Karol Dziedzic.

Organizatorzy stawiają na wiedzę i praktykę w 200%, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli wziąć udział w jednym z sześciu całodniowych warsztatów, które będą realizowane w małych, kameralnych grupach. Szkolenia zostały podzielone na podstawowy i zaawansowany poziom, wszystko po to aby nasi uczestnicy mogli dobrać warsztat odpowiadający posiadanym umiejętnościom. 29 marca 2019 r. pod okiem najlepszych specjalistów z branży będą intensywnie szkolić się z zakresu content marketingu, Google Analytics oraz Facebooka.

Skrócony program wydarzenia

DZIEŃ 1

źródło: materiały prasowe

Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej – Paweł Tkaczyk

Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje? – Janina Bąk

Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty. – Artur Maciorowski

Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych? – Daniel Kędzierski

Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści! – Kamil Kozieł

Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?- Adam Zemełka

Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?- Maciej Piątek

Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?- Karol Dziedzic

DZIEŃ 2

To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania. Uczestnicy mogą wybrać, z czego będą się szkolili przez cały dzień w małej, kameralnej grupie.

Warsztat 1. Podstawowy – Reklama na Facebooku (Grzegorz Nowicki)

Warsztat 2. Zaawansowany – Reklama na Facebooku (Artur Jabłoński)

Warsztat 3. Podstawowy –  Google Analytics (Monika Kołodziejczyk)

Warsztat 4. Zaawansowany – Google Analytics (Karol Dziedzic)

Warsztat 5. Podstawowy – Content marketing (Justyna Bakalarska)

Warsztat 6. Zaawansowany – Content marketing (Artur Maciorowski)

Zainteresowani wydarzeniem mogą skorzystać z Walentynkowej promocji – tylko w dniach 14.-16.02.2019 bilety na wydarzenie są 15% tańsze. Składając zamówienie wystarczy w polu uwagi wpisać hasło WALENTYNKI.

Bilety są dostępne na stronie wydarzenia: kongres-online.pl

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.


Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail