reklama
Czy telewizja ma jeszcze jakikolwiek sens? Między innymi o tym będą rozmawiali eksperci już 19 marca 2020 r. w Warszawie, w ramach konferencji Multiscreen Day. To już piąta edycja wydarzenia organizowanej przez Media Marketing Polska. Organizatorzy deklarują, że w tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.
O wydarzeniu
Całodniowa konferencja Multiscreen Day będzie obfitowała w prelekcje, wykłady, case’y, na których trzeba być. W Ms Mermaid (ul. Wioślarska 8, Warszawa), gdzie odbędzie się wydarzenie, wystąpi ponad 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:
- Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?
- Dlaczego telewizor to właściwie tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma dla nich żadnego znaczenia.
- Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce.
- Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?
- Co wspólnego mają gry i Netflix?
- Dlaczego wideo, którego ilość – na Facebooku, Intagramie, na mobile’u – rośnie w ogromnym tempie – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
- Jakich formatów użyć?
- Jakie formy są najbardziej impactowe? I jak to zrobić w rozsądnych budżetach.
Eksperci poruszą więc tematykę wojny streamingowej i tradycyjnej telewizji, TikToka, Instagrama, Snapchata, Twitcha, YouTube’a oraz Facebook Live. Specjaliści opowiedzą także o pokoleniu alfa oraz fanach Minecrafta i Fortnite’a, technologii 5G, a także niezwykle popularnych ostatnio podcastach.
Multiscreen Day – kto wystąpi ?
Do grona prelegentów organizatorzy zaprosili ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji. Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Karol Suchodolski, LifeTube / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, współinicjator Storia by Abstra / Marta Rybicka, IQS / Anna Gruszka, IPG Mediabrands, Reprise / Przemysław Broniszewski, MOC TV
Multiscreen Day – dla kogo ?
Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.
Bilety na wydarzenie można kupić na stronie wydarzenia.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.