X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Multiscreen Day 2020 – Życie na sześciu calach. Jak dotrzeć do młodej generacji?

Co mają zrobić reklamodawcy, aby pozyskać uwagę pokolenia Y i Z oraz generacji alfa?

Multiscreen Day 2020 – Życie na sześciu calach. Jak dotrzeć do młodej generacji?źródło: facebook.com/pg/MMPonline

reklama


Czy telewizja ma jeszcze jakikolwiek sens? Między innymi o tym będą rozmawiali eksperci już 19 marca 2020 r. w Warszawie, w ramach konferencji Multiscreen Day. To już piąta edycja wydarzenia organizowanej przez Media Marketing Polska. Organizatorzy deklarują, że w tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.

O wydarzeniu

Całodniowa konferencja Multiscreen Day będzie obfitowała w prelekcje, wykłady, case’y, na których trzeba być. W Ms Mermaid (ul. Wioślarska 8, Warszawa), gdzie odbędzie się wydarzenie, wystąpi ponad 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:

  • Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?
  • Dlaczego telewizor to właściwie tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma dla nich żadnego znaczenia.
  • Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce.
  • Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?
  • Co wspólnego mają gry i Netflix?
  • Dlaczego wideo, którego ilość – na Facebooku, Intagramie, na mobile’u – rośnie w ogromnym tempie – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
  • Jakich formatów użyć?
  • Jakie formy są najbardziej impactowe? I jak to zrobić w rozsądnych budżetach.

Eksperci poruszą więc tematykę wojny streamingowej i tradycyjnej telewizji, TikToka, Instagrama, Snapchata, Twitcha, YouTube’a oraz Facebook Live. Specjaliści opowiedzą także o pokoleniu alfa oraz fanach Minecrafta i Fortnite’a, technologii 5G, a także niezwykle popularnych ostatnio podcastach.

Multiscreen Day – kto wystąpi ?

Do grona prelegentów organizatorzy zaprosili ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji. Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Karol Suchodolski, LifeTube / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, współinicjator Storia by Abstra / Marta Rybicka, IQS / Anna Gruszka, IPG Mediabrands, Reprise / Przemysław Broniszewski, MOC TV

Multiscreen Day – dla kogo ?

Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.

Bilety na wydarzenie można kupić na stronie wydarzenia.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia. 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail