
Marki na różne sposoby starają się dostosować do nowej rzeczywistości i wyzwań, które stawia przed nimi pandemia koronawirusa. Czasowy home office, nowe formy komunikacji i zarządzania zadaniami to ważne aspekty działania firm na tym etapie.
Jeden z grafików ze Słoweni, Jure Tovrljan, pokusił się o adaptację logotypów znanych marek. Jak wyglądałyby one, gdyby dostosować je do obecnej, trudnej sytuacji i uwzględnić konieczność zachowania społecznego dystansu?
Starbucks

źródło: behance.net/JureTovrljan
Nike

źródło: behance.net/JureTovrljan

źródło: behance.net/JureTovrljan
NBA

źródło: behance.net/JureTovrljan
Mastercard

źródło: behance.net/JureTovrljan
Goodyear

źródło: behance.net/JureTovrljan
Igrzyska Olimpijskie

źródło: behance.net/JureTovrljan
Corona Extra

źródło: behance.net/JureTovrljan
McDonald’s
Co ciekawe, o dostosowanie logotypu pokusił się także McDonald’s w Brazylii. I nie stoi za tym słoweński grafik, a oficjalny profil restauracji. Uwzględniono w nim konieczność zachowywania dystansu i odpowiedniej odległości. To ważna inicjatywa tak rozpoznawalnego brandu jak McDonald’s.

źródło: facebook.com/mcdonaldsbrasil
Wszyscy dziś wiemy już, że nic nie będzie takie samo jak dotychczas. Być może niektóre z marek rzeczywiście zdecydują się na taką formę adaptacji do nowej rzeczywistości?