X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Sekcja Facebook News w kolejnych krajach

Facebook News odnosi sukces w USA, dlatego gigant rozwinie sekcję ze spersonalizowanym wiadomościami w kolejnych krajach.

Sekcja Facebook News w kolejnych krajachźródło: unsplash.com

reklama


Facebook deklaruje dalszy rozwój sekcji News i wprowadzi ją w kolejnych krajach. Wkrótce skorzystają z niej m.in. użytkownicy z Wielką Brytanię, Niemcy, Francję, Indie i Brazylię.

O Facebook News

Facebook News to spersonalizowana sekcja dla wiadomości na Facebooku, która powstała na podstawie opinii wydawców i spostrzeżeń użytkowników. Jak wskazuje światowy gigant, uruchomienie Facebook News w Stanach Zjednoczonych wyznaczyło nowy rozdział w relacjach serwisu z branżą informacyjną. Pomaganie wydawcom w dotarciu do nowych odbiorców z informacjami było jednym z najważniejszych celów firmy.

Wygląda na to, że cel ten jest z sukcesem realizowany, gdyż zbadano, że ponad 95% ruchu, który sekcja News dostarcza wydawcom, ma charakter przyrostowy w stosunku do ruchu, który generują z kanału Aktualności.

źródło: facebook.com

Dostępność na kolejnych rynkach

Jak wspomnieliśmy, dotychczas funkcja była pełnoprawnie dostępna jedynie w USA. Facebook zdecydował się jednak przyspieszyć plany ekspansji międzynarodowej. W najnowszym komunikacie wskazuje, że celem firmy jest uruchomienie Facebook News w wielu krajach w ciągu najbliższych sześciu miesięcy/roku. Rozważane kraje to Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Indie oraz Brazylia. W każdym z tych krajów wydawcy mieliby otrzymać zapłatę, aby ich treści były dostępne w nowym produkcie Facebooka.

Współpraca z wydawcami i dziennikarzami

Gigant ma świadomość, że w zależności od kraju, zwyczaje konsumentów oraz zasoby wiadomości różnią się od siebie. Dlatego też Facebook już dziś deklaruje ścisłą współpracę z dziennikarzami w każdym z krajów, aby dostosować usługę i testować sposoby dostarczania wartościowych treści dla użytkowników jednocześnie szanując modele biznesowe wydawców.

Facebook News w budzi coraz większe zainteresowanie i zaangażowanie w USA, dlatego firma Zuckerberga będzie kontynuowała rozwój tej sekcji, aby stała się ona w dłuższej perspektywie jeszcze bardziej wartościowym zasobem.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail