X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter testuje możliwość odpowiadania na tweety wyłącznie obserwatorom

Serwis społecznościowy postanowił przetestować możliwość udzielenie odpowiedzi na tweety jedynie obserwatorom danego profilu.

Twitter testuje możliwość odpowiadania na tweety wyłącznie obserwatoromźródło: shutterstock.com

reklama


Nowe sposoby na zarządzanie odpowiedziami na tweety to dodatek serwisu, mający zmniejszyć mowę nienawiści w internecie. Przy okazji, funkcja ta pozwala również zachować tam odpowiedni porządek i kulturę wypowiedzi. Natomiast jak się okazuje, dla Twittera to wciąż jest za mało.

Nie obserwujesz? Nie odpowiesz!

Jak niedawno na swoim Twitterze poinformowała Jane Manchun Wong, obecnie medium testuje możliwość odpowiadania na tweety wyłącznie przez obserwatorów profilu.

Jest to kolejny etap rozwijania nowej opcji, która umożliwiałaby użytkownikom zarządzanie odpowiedziami na swoje posty. Do tej pory, mogli wybrać pomiędzy dwoma. Pierwsza z nich, to pozwolenie całej społeczności Twittera na włączenie się do dyskusji. Druga zaś, na te odpowiedzi pozwala jedynie osobom oznaczonym w tweecie. Jeżeli obecne testy zakończą się powodzeniem, dołączy do nich również opcja odpowiedzi na tweeta wyłącznie przez obserwatorów.

Czy to ma sens?

I tak, i nie. Zdecydowanie udzielenie pozwolenia na komentowanie tweeta jedynie przez obserwatorów, może przynieść korzyści w postaci zwiększonej liczby followerów. Jeżeli ktoś będzie chciał udzielać się w danej konwersacji, jednak nie będzie obserwował profilu, chęć zostawienia komentarza może być w tym przypadku zachętą. Takie postępowanie może również ograniczyć mowę nienawiści oraz złośliwe i spamerskie komentarze. Natomiast wyłącznie w mniejszych profilach. Biorąc pod uwagę te duże, zawsze trzeba wziąć pod uwagę możliwość dołączenia do grona obserwatorów przez osoby, które niekoniecznie w kulturalny sposób chcą prowadzić dyskusję na danym profilu. Co więcej, przeciwnicy takiej decyzji już dziś porównują nową opcję do możliwości jakie niesie za sobą konto prywatne. A to jak wiemy, nie w każdym przypadku jest dobrym rozwiązaniem. Wystarczy spojrzeć na marki w sieci, gdzie w wielu przypadkach to właśnie liczba komentarzy zwiększa liczbę osób wspierających.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail