reklama
Zmiana być może niewielka, ale na pewno ułatwiająca trzymanie ulubionych klipów w jednym miejscu. Już niedługo TikTok wprowadzi bowiem możliwość tworzenia list odtwarzania.
Jak to będzie wyglądać?
Najpełniejsza odpowiedź na to pytanie, znajduje się na wideo, które nagrała influencerka – Jery Foster-Fell.
@jera.beanTIKTOK’S NEWEST UPDATE: THE PLAYLIST FEATURE 🤩 so stoked tor this, do you have it?! ##tiktoknews ##tiktokupdate ##tiktokplaylist ##playlistfeature♬ Up Beat (Married Life) – Kenyi
Jak widać na powyższym wideo, TikTok umożliwi tworzenie dedykowanych list odtwarzania. Dodatkowo, każdy użytkownik będzie mógł nadać im nazwę. Jednak nie dłuższą niż 15 znaków. Kolejny krok to dodanie do niej ulubionych wideo oraz ich zapisanie. Użytkownicy jednak powinni pamiętać, że będzie się ona później pokazywać każdemu, kto odwiedzi ich profil. Dlatego też, do listy odtwarzania nie można dodać filmików prywatnych, a jedynie te publiczne.
Czy to takie ważne?
Ważne być może nie, jednak przydatne. W przypadku twórców, taka lista odtwarzania może być zbiorem inspiracji, sposobem na promocję innych twórców, czy po prostu reklamą marek. A w przypadku samych marek, np. pomocą w formie wyjaśnień zawiłości użytkowania sprzętów. A reklamy, jak doskonale wiemy, stają się już coraz bardziej powszechne na TikToku, dlatego też taki rodzaj pomocy wydaje się być ciekawym i mimo wszystko przemyślanym dodatkiem do tej jakże rozwijającej kreatywność aplikacji. Samego wdrożenia zaś, zapewne możemy spodziewać się już w najbliższym czasie. Na początku będą cieszyć się nim konta profesjonalne i biznesowe lecz z czasem TikTok myśli również o rozszerzeniu tej opcji na pozostałych użytkowników.