X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Clubhouse walczy o powrót użytkowników i rozpoczął współpracę z TED

Clubhouse rozpoczął współpracę z platformą TED. To kolejny krok aplikacji, aby zatrzymać przy sobie obecnych użytkowników.

Clubhouse walczy o powrót użytkowników i rozpoczął współpracę z TEDźródło: shutterstock.com

reklama


Aplikacja, która podsunęła innym pomysł na dalszy rozwój, teraz sama potrzebuje przynęty na zatrzymanie przy sobie użytkowników. Dlatego też wytoczyła ciężkie działa i… wczoraj ogłosiła współpracę z platformą TED. Wszystko więc wskazuje na to, że Clubhouse jeszcze nie złożył broni. W dodatku cały czas jest gotowy do walki.

Clubhouse i TED

Od dziś, tj. 12 lipca, za pośrednictwem aplikacji Clubhouse, będziemy mogli wysłuchać ekskluzywnych treści opracowanych wspólnie z platformą TED. Dokładnie taka informacja została nam wczoraj przekazana za pomocą jednego z postów na Twitterze.

Sam program ma prawdopodobnie rozpocząć się od Thank Your Ass OffBędą w nim uczestniczyć autorzy bestsellerowów New York Times, a także słynny mówca TED – AJ Jacobsa oraz twórca Clubhouse Mir Harris. Sama idea opiera się na stworzeniu kilku pokoi, które miałyby zachęcić użytkowników do pozostania na Clubhouse, a nowych do tego, aby zdecydowali się założyć konto, gdy dostaną zaproszenie. Dodatkowe pomysły na pokoje dostępne jeszcze latem, pojawią się w nadchodzących tygodniach.

Czy to przyniesie korzyści?

Takie rozwiązanie może okazać się kolejnym strzałem w dziesiątkę! Głównie dlatego, że platforma TED nie traci na swojej popularności, a odbiorcy mają swoich ulubionych mówców. I to właśnie te osoby mogą przyciągnąć uwagę obecnych i przyszłych odbiorców Clubhouse. Niestety, aplikacja wciąż czuje na sobie oddech gigantów, którzy zdecydowali się pożyczyć od niej pomysł. I niestety, bycie ekskluzywnym miejscem dla użytkowników zamiast pomóc, jedynie zaszkodziło aplikacji. A giganci tacy jak Twitter czy Facebook, zaczęli czerpać z pomysłów stworzenia przestrzeni audio w social media korzyści i rozwijać tę ideę. Clubhouse tym samym pozostał w tyle i wszystko wskazuje na to, że współpraca z platformą TED może być tylko chwilowym sukcesem.

Nie wiemy też na tę chwilę co jeszcze aplikacja ma w zanadrzu i jakie asy z rękawa wyciągnie. Specjaliści zaś przyrównują tę sytuację do innej, związanej z poprzednikiem TikToka, czyli Musically. I w zasadzie mogą to nie być tylko słowa rzucone na wiatr, ponieważ podobnie jak Musically, początkowe szaleństwo na Clubhouse bardzo szybko zaczęło opadać. Pozostaje więc czekać na to, aż ktoś z zupełnie innym pomysłem na ten format, głębiej zainteresuje się aplikacją Clubhouse.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail