X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Spark Ads na TikToku – nowy sposób na podniesienie atrakcyjności treści firmowych

TikTok uruchomił nowy format reklamowy, umożliwiając tym samym markom rozpowszechnienia ich treści szerszemu gronu odbiorców.

Spark Ads na TikToku – nowy sposób na podniesienie atrakcyjności treści firmowychźródło: shutterstock.com

reklama


TikTok to globalna platforma rozrywkowa. Siła jej społeczności i innowacyjność formy pozwala tworzyć angażujące treści i docierać z przekazem do szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Spark Ads to nowy format reklamowy uruchomiony przez TikTok. Umożliwia on markom rozpowszechnianie lokalnych treści i materiałów promocyjnych na większą skalę.

Spark Ads

Spark Ads to nowy format wyświetlania i udostępniania reklamy dla firm, które chcą wzbogacić swoją komunikację i zwiększyć dotarcie. Pozwala umieszczać filmy In-Feed lub TopView w kanale „Dla Ciebie” pośród treści generowanych przez użytkowników. W ten sposób materiały firmowe stają się częścią filmów tworzonych przez społeczność TikToka.

„Spark Ads to rewolucyjny format reklamowy, który pozwala markom zwiększyć zasięg organicznych wideo reklamowych dzięki umieszczaniu treści na głównym kanale „Dla Ciebie”. Wchodząc na TikTok, firmy mogą czerpać z bogactwa kreatywnych, różnorodnych treści i wchodzić w interakcje z potencjalnymi klientami. TikTok na nowo zdefiniował pojęcie rozrywki i pozwala z innej perspektywy spojrzeć na produkty i usługi. Spark Ads to wyjątkowa szansa dla marek, aby podnieść swoją atrakcyjność i dotrzeć do odbiorców z całego świata”- mówi Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Jaki może mieć to wpływ na marki?

Marki, które chcą zbudować kompleksową i efektywną strategię komunikacji mogą skutecznie zwiększyć swoje zasięgi za pomocą Spark Ads. Udostępnienie funkcji „Duet” pozwala zaangażować społeczność i rozbudzić kreatywność. Dzięki Spark Ads firmy mogą budować długotrwałe relacje i zwiększyć swoją wartość biznesową.

„Cieszymy się, że w odpowiedzi na potrzeby firm możemy zaprezentować nowy produkt, który podniesie atrakcyjność ich przekazu. Zależy nam, aby TikTok był miejscem, w którym społeczności i marki nawiązują kontakt i wzajemnie się inspirują”, dodaje Sylwia Chada.

 

źródło: informacja prasowa

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail