X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Spotify Premium będzie dostępne za darmo dla użytkowników TikToka

Już od dziś, użytkownicy TikToka mogą korzystać z opcji Spotify Premium przez 3 miesiące za darmo. Jest to rezultat współpracy, jaką ostatnio nawiązali giganci.

Spotify Premium będzie dostępne za darmo dla użytkowników TikTokaźródło: shutterstock.com

reklama


TikTok nawiązał współpracę ze Spotify, najpopularniejszym na świecie serwisem streamingowym audio. Co to znaczy dla użytkowników TikToka w Polsce? Darmowy dostęp do Spotify Premium przez okres 3 miesięcy.

Informacje o ofercie

Oferta jest dostępna dla osób powyżej 18 roku życia, które nie korzystały wcześniej ze Spotify Premium i posiadają aktywny profil na TikToku. Użytkownicy, którzy spełniają wymogi otrzymają unikalny kod, który umożliwi im skorzystanie z oferty Spotify Premium. Oferta jest dostępna poza Polską, w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Turcji.

„TikTok to dźwiękowe, wciągające doświadczenie, w którym muzyka jest w samym centrum tego, w jaki sposób ludzie tworzą i angażują się w treści na platformie. Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę ofertę dla naszej społeczności, pomagając czerpać jeszcze więcej przyjemności z artystów i utworów, które poznają na TikToku” – powiedział David Nunez, Head of Growth, Europe w TikTok.

„Jako wiodąca na świecie usługa streamingu audio, jesteśmy zachwyceni, że możemy zaoferować uprawnionym użytkownikom TikToka na kilku rynkach dostęp do muzyki i podcastów, które kochają, w dowolnym czasie i miejscu. Spotify łączy artystów i słuchaczy w sposób, który wcześniej nie był możliwy, budując zróżnicowaną społeczność fanów muzyki napędzaną odkrywaniem i czerpaniem inspiracji. Jesteśmy dumni, że możemy przedstawić entuzjastycznej i rosnącej bazie użytkowników TikToka wiele korzyści płynących ze Spotify Premium: miliony utworów bez reklam, na żądanie i offline” – powiedział Marc Hazan, Wiceprezes, Global Head of Premium Business Development w Spotify.

TikTok and Spotify Premium

źródło: informacja prasowa

W ciągu trzech lat od wejścia na rynek, TikTok stał się czołową platformą do odkrywania artystów i muzyki. Według badań*, 4 na 10 osób korzystających z TikToka, nowych artystów poznaje właśnie na platformie. Utwory, które często przewijają się na TikToku, szturmem zdobywają światowe listy przebojów i królują na najpopularniejszych playlistach Spotify. O sukcesie artystów świadczy dziś liczba odtworzeń, streamingów, a także popularność na TikToku. Prawie połowa użytkowników aplikacji (47 proc.) po wysłuchaniu nowej piosenki, dodaje utwór do ulubionych. Zaś 46 proc. wchodzi na profil artysty, a 43 proc. zaczyna go obserwować. To napędza falę odkryć nowych twórców muzyki.

Jak znaleźć ofertę Spotify Premium na TikTok?

Użytkownicy TikTok mogą znaleźć ofertę w aplikacji na kilka sposobów: na swoich stronach „Dla Ciebie” i „Odkryj”, na ikonie profilu na stronie „Ja”, wyszukując „Spotify” na TikToku lub klikając na ten link na swoich urządzeniach mobilnych. Oferta ruszyła dzisiaj. Możesz też wybrać drugi sposób:

– otwórz aplikację TikTok na swoim telefonie,

– kliknij na „TikTok Rewards” na swojej stronie „Dla Ciebie”,

– na stronie „Odkryj” znajdziesz baner „TikTok x Spotify Rewards”, możesz kliknąć na niego lub po prostu wpisać „Spotify” w wyszukiwarce.

Po kliknięciu ukaże się propozycja artystów, a także przycisk, aby „Uzyskać 3 miesiące za darmo”.

Więcej informacji można znaleźć na TikToku pod treściami promocyjnymi akcji, a plylisty TikToka dostępne są na Spotify.

 

Źródło: informacja prasowa

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail