reklama
Aby zredukować ilość podobnych treści na Instagramie, medium zdecydowało się wprowadzić naklejkę ułatwiającą kreatywne, ponowne udostępnianie. Jak to będzie wyglądać?
Naklejka w fazie testów
Post na Twitterze jednego z badaczy, poinformował nas ostatnio o zmianach, jakie mogą się pojawić, gdy będziemy chcieli coś ponownie udostępnić.
People tell us that they prefer original Stories content over reshared posts, so we’re testing a new way to reshare w/ stickers. Our hope is that people will be more intentional when they share, which will create a better Stories experience for everyone. https://t.co/ZKWllvvJ5L
— Vishal Shah (@vishalshahis) July 13, 2021
Jak widzimy, obecnie w fazie testów jest możliwość zastąpienia zwykłego udostępnienia, naklejką. Polegało to by na tym, że gdy zdecydujemy się udostępnić jakąś treść, możemy dodać ją na tle naszego nowego zdjęcia, filmiku czy po prostu, tła. Podsumowując – dość prosta, a zarazem ciekawa i angażująca zamiana.
Co to zmieni?
Nie tak dawno, Instagram twierdził, że użytkownicy nie lubią udostępniania, np. posta w Stories, bo wolą zobaczyć coś nowego. Natomiast każdy, kto prowadzi konto na Instagramie, zwłaszcza te profesjonalne – wie, że taki zabieg bardzo często pozwala zwiększyć zaangażowanie. Posty bowiem lubią umykać lub w związku z panującymi na Instagramie algorytmami, nie pojawiają się wcale. Taki zabieg pozwala zachować odbiorcom ciągłość w odbiorze treści. Nie zmienia to jednak faktu, że sama zmiana jest dość interesująca i na nowo pozwoli twórcom podejść do tematu udostępnień. Dzięki temu będą mogli uatrakcyjnić relację, a tym samym wykazać się kreatywnością. W rezultacie, twórca udostępni starą treść, a odbiorca dostanie ją w nowym wydaniu. A zatem to dobry ruch Instagrama. Bo jak się okazuje, może być i wilk syty, i owca cała.