X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok z certyfikatem TAG Brand Safety Certified. To efekt zmian w kwestii bezpieczeństwa jakie wprowadził

TikTok uzyskał certyfikat TAG Brand Safety Certified na poziomie globalnym. Oto w jaki sposób zostaje on przyznawany.

TikTok z certyfikatem TAG Brand Safety Certified. To efekt zmian w kwestii bezpieczeństwa jakie wprowadziłźródło: shutterstock.com

reklama


TikTok stale podejmuje działania na rzecz zwiększania bezpieczeństwa swoich użytkowników. Platforma podjęła kolejny ważny krok w kwestii cyberbezpieczeństwa i uzyskała certyfikat TAG Brand Safety Certified Seal od Trustworthy Accountability Group (TAG) na poziomie globalnym. Uzyskany certyfikat jest świadectwem zaangażowania platformy w budowę bezpiecznej, transparentnej i godnej zaufania przestrzeni dla użytkowników oraz marek.

O nagrodzie

TAG to międzynarodowa inicjatywa na rzecz walki z działalnością przestępczą i zwiększenia bezpieczeństwa marek w zakresie digital marketingu. TAG Brand Safety Certified Program – największy globalny program certyfikacji bezpieczeństwa marek w branży reklamowej, ruszył we wrześniu 2020 roku. Wówczas TikTok otrzymał certyfikat TAG Brand Safety Certification w Wielkiej Brytanii, a w lutym 2021 r. także na terenie Ameryki Północnej, Europy, Australii i Nowej Zelandii. Najnowszy certyfikat obejmuje Amerykę Łacińską, Azję i Oceanię, Rosję, Bliski Wschód oraz Afrykę, co oznacza, że platforma posiada go już na poziomie globalnym.

„W TikTok dążymy do zapewnienia zarówno użytkownikom, jak i markom bezpiecznej przestrzeni do wyrażania siebie. Jesteśmy  zaszczyceni, że TAG docenił nasze globalne wysiłki na rzecz budowania bezpieczniejszej, bardziej przejrzystej i odpowiedzialnej platformy. Z niecierpliwością czekamy na rozwój naszego partnerstwa z TAG, aby promować bezpieczeństwo marek i podwyższać standardy branżowe” – mówi Blake Chandlee, prezes ds. globalnych rozwiązań biznesowych w TikTok.

Co trzeba zrobić, aby uzyskać certyfikat?

Aby uzyskać certyfikat, TikTok musiał udowodnić, że wszystkie nowe i aktualne kontrakty na usługi reklamy cyfrowej były zgodne z Zasadami Bezpieczeństwa TAG, a 100% transakcji platformy podlegających monetyzacji jest poddawanych niezależnej analizie przez co najmniej jednego dostawcę usług weryfikacji treści. TikTok był również zobowiązany do przedstawienia dokumentacji dotyczącej konkretnych zasad i procedur, które wprowadził w celu zminimalizowania ryzyka nieprawidłowego zamieszczania reklam. Jak twierdzi Mike Zaneis, dyrektor generalny TAG, platforma TikTok została wyróżniona za podjęcie kroków niezbędnych do rozszerzenia jej certyfikatu TAG Brand Safety Certified na cały świat. Według Zaneisa, TikTok stosował najlepsze praktyki branżowe w celu ochrony klientów przed potencjalnymi cyberzagrożeniami, Platforma dowodzi tym samym swojego silnego zaangażowania w zapewnianie bezpieczeństwa stale rosnącej społeczności i marek.

Uzyskanie TAG Brand Safety Certified na poziomie globalnym jest integralną częścią zaangażowania platformy w budowanie bezpiecznej, przyjaznej i zaufanej przestrzeni do wyrażania siebie. Otrzymany certyfikat jest uzupełnieniem opublikowanego niedawno globalnego Raportu Egzekwowania Zasad Społeczności TikToka.

 

źródło: informacja prasowa

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail