reklama
Sprawdziło się coś u konkurencji – sprawdzi się też u nas. Najwidoczniej właśnie tak pomyślały wszystkie serwisy będące konkurencją TikToka. Również Twitter postanowił do nich dołączyć, a tym samym, wprowadzić u siebie opcję związaną z pionowym przewijaniem.
Jak miałoby to wyglądać?
Podobnie jak na TikToku czy Instagramie. Chociaż na ten moment trwają testy nowej opcji, Twitter już postanowił pochwalić się nowym rozwiązaniem w obrębie swojego serwisu.
*checks Explore tab*
If it’s looking different, then you’re in our latest test: a new Explore experience to help you discover the best content that’s trending. Available in certain countries for some of you who use Twitter in English on Android and iOS. pic.twitter.com/PGQwMT8r8B
— Twitter Support (@TwitterSupport) December 8, 2021
Jak widzimy, post będzie pełnoekranowy, a za pomocą przeciągnięcia palcem w dół lub w górę, będziemy mogli przejść z jednego posta do drugiego. Co więcej, wciąż będzie się także wyświetlał pasek nawigacyjny, który zobaczymy na dole strony.
Twitter testing a new explore tab! ✨ #Twitter @MattNavarra pic.twitter.com/xJceydZlMI
— ㆅ (@WFBrother) December 8, 2021
Tiktokizacja mediów społecznościowych
Nie da się nie zauważyć faktu, że coraz więcej aplikacji kopiuje rozwiązania od TikToka. Staje się on inspiracją dla swojej konkurencji. I nic w tym dziwnego. Od kilku lat bowiem to właśnie TikTok jest najchętniej pobieranym medium w Polsce. Co więcej, potrafi on przyciągnąć tę grupę wiekową, na której obecnie najbardziej zależy innym mediom społecznościowym, czyli pokolenie Z i Alfa. Widząc więc rosnące wskaźniki zainteresowania TikTokiem nie tylko przez najmłodszych, ale i przez marki, a spadek zainteresowania innymi mediami, wszelakie serwisy społecznościowe chcą być jak najbliżej swojego najgroźniejszego konkurenta. Natomiast należy pamiętać o tym, że mimo wszystko to właśnie TikTok jest kilka kroków do przodu i to on wyznacza trendy. I może być naprawdę trudno prześcignąć to, co obecnie sobą reprezentuje.