X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Czy H&M wejdzie do świata metaverse?

Kilka dni temu świat obiegła informacja sugerująca, że H&M chce otworzyć nowy sklep, wkraczając wraz z nim do wirtualnego świata metaverse. Co na ten temat mówi sam gigant odzieżowy?

Czy H&M wejdzie do świata metaverse?źródło: unsplash.com

reklama


Kilka dni temu świat obiegła informacja, że marka H&M planuje wkroczyć do wirtualnego świata metaverse. Niestety, gigant odzieżowy zdementował te plotki. Jednocześnie marka nie zaprzeczyła, że takie rozwiązanie może mieć miejsce w przyszłości. Oto co wiemy w tej sprawie.

Współpraca czy jej brak?

Kilka dni temu, świat obiegła informacja, jakoby globalna marka odzieżowa miała podjąć współpracę z Ceek, a tym samym wkroczyć do wirtualnego świata metaverse.

Dzięki takiemu podejściu do sprzedaży, klienci mogliby zamawiać ubrania, które zobaczą w wirtualnym sklepie, a także się po nim przemieszczać. Następnym krokiem byłby ich odbiór w sklepach fizycznych. Całość brzmi niezwykle interesująco. Natomiast H&M nie potwierdził tego doniesienia. Jednak nie zaprzeczył takim działaniom w przyszłości. W rezultacie okazało się, że cała sytuacja była nieco opatrznie zrozumiana przez media i użytkowników. Ogromna sieć odzieżowa przyznała bowiem, że na ten moment nie podjęła współpracy z Ceek, a w najbliższym czasie nie rozważa otworzenia sklepu w metaverse.

Sytuacja musiała okazać się jednak nieco niekomfortowa dla Ceek, który ponownie wyjaśnił, że poprzednie posty w tej sprawie były jedynie ogłoszeniem propozycji złożonej sieci H&M. A te zaś, miały odbyć się w ramach planowanej współpracy.

Czy tak będzie wyglądała przyszłość?

W przypadku metaverse możemy tak naprawdę mówić już nie o przyszłości, a teraźniejszości. Zmiany dzieją się tak naprawdę na naszych oczach. Prawdopodobnym jest również to, że przypuszczenia Ceek odnośnie H&M również znajdą swoje odzwierciedlenie w przyszłości. Potwierdzeniem może być także to, co obecnie dzieje się w obrębie marki. W październiku bowiem rozpoczęła ona współpracę z platforma modowa Iablaco w Mitte Garten, umożliwiając tym samym klientom usługi wynajmu ubrań, rezerwacji itd. I to wszystko za pomocą jednego kliknięcia, w nowej platformie. Na dalszych etapach ubrania te zostają zwaracane do berlińskiego sklepu, gdzie są czyszczone i przygotowywane dla następnego klienta.

Cyfryzacja i takie rozwiązania są więc obecnie nierozerwalnym elementem działania każdego biznesu. A marki odzieżowe, czego doskonałym przykładem jest H&M, mają tu naprawdę całkiem spore pole do popisu.

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail