X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Czy H&M wejdzie do świata metaverse?

Kilka dni temu świat obiegła informacja sugerująca, że H&M chce otworzyć nowy sklep, wkraczając wraz z nim do wirtualnego świata metaverse. Co na ten temat mówi sam gigant odzieżowy?

Czy H&M wejdzie do świata metaverse?źródło: unsplash.com

reklama


Kilka dni temu świat obiegła informacja, że marka H&M planuje wkroczyć do wirtualnego świata metaverse. Niestety, gigant odzieżowy zdementował te plotki. Jednocześnie marka nie zaprzeczyła, że takie rozwiązanie może mieć miejsce w przyszłości. Oto co wiemy w tej sprawie.

Współpraca czy jej brak?

Kilka dni temu, świat obiegła informacja, jakoby globalna marka odzieżowa miała podjąć współpracę z Ceek, a tym samym wkroczyć do wirtualnego świata metaverse.

Dzięki takiemu podejściu do sprzedaży, klienci mogliby zamawiać ubrania, które zobaczą w wirtualnym sklepie, a także się po nim przemieszczać. Następnym krokiem byłby ich odbiór w sklepach fizycznych. Całość brzmi niezwykle interesująco. Natomiast H&M nie potwierdził tego doniesienia. Jednak nie zaprzeczył takim działaniom w przyszłości. W rezultacie okazało się, że cała sytuacja była nieco opatrznie zrozumiana przez media i użytkowników. Ogromna sieć odzieżowa przyznała bowiem, że na ten moment nie podjęła współpracy z Ceek, a w najbliższym czasie nie rozważa otworzenia sklepu w metaverse.

Sytuacja musiała okazać się jednak nieco niekomfortowa dla Ceek, który ponownie wyjaśnił, że poprzednie posty w tej sprawie były jedynie ogłoszeniem propozycji złożonej sieci H&M. A te zaś, miały odbyć się w ramach planowanej współpracy.

Czy tak będzie wyglądała przyszłość?

W przypadku metaverse możemy tak naprawdę mówić już nie o przyszłości, a teraźniejszości. Zmiany dzieją się tak naprawdę na naszych oczach. Prawdopodobnym jest również to, że przypuszczenia Ceek odnośnie H&M również znajdą swoje odzwierciedlenie w przyszłości. Potwierdzeniem może być także to, co obecnie dzieje się w obrębie marki. W październiku bowiem rozpoczęła ona współpracę z platforma modowa Iablaco w Mitte Garten, umożliwiając tym samym klientom usługi wynajmu ubrań, rezerwacji itd. I to wszystko za pomocą jednego kliknięcia, w nowej platformie. Na dalszych etapach ubrania te zostają zwaracane do berlińskiego sklepu, gdzie są czyszczone i przygotowywane dla następnego klienta.

Cyfryzacja i takie rozwiązania są więc obecnie nierozerwalnym elementem działania każdego biznesu. A marki odzieżowe, czego doskonałym przykładem jest H&M, mają tu naprawdę całkiem spore pole do popisu.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail