X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Home i Feeds – nowe zakładki na Facebooku

Na Facebooku pojawią się dwie nowe zakładki – Home i Feeds. Co w nich znajdziemy? Oto kilka istotnych informacji.

Home i Feeds – nowe zakładki na Facebookuźródło: about.fb.com

reklama


Mark Zuckerberg ogłosił dziś uruchomienie nowych zakładek na Facebooku, które mają ułatwić odkrywanie i przeglądanie treści w aplikacji. Użytkownicy będą mieli teraz większą kontrolę nad tym, co wyświetla im się w Aktualnościach. Oto, co znajdzie się w zakładkach Feeds i Home.

Zakładka Feeds

Zakładka Feeds to kolejny sposób na przeglądanie najnowszych postów znajomych oraz ulubionych stron i grup. Od teraz użytkownicy mogą tworzyć listę ulubionych, do której dodawać można wybranych znajomych oraz najciekawsze strony.

Feeds pozwoli użytkownikom znaleźć to, czego dokładnie szukają w Aktualnościach – mogą to być najnowsze posty wybranych znajomych lub wątki w ulubionych grupach.

Nowa zakładka oferuje rozszerzone możliwości sortowania i dopasowywania treści publikowanych przez twórców, osoby i grupy, z którymi już jesteśmy połączeni na Facebooku. Nie będą pojawiały się tam posty „Sugerowane dla Ciebie”.

Zakładka Feeds na Facebooku

źródło: about.fb.com

Zakładka Home

Home (strona główna) to nowa nazwa zakładki, która wyświetlać się będzie jako pierwsza strona po otwarciu Facebooka. Z Home w łatwy sposób będzie można się przenieść do Rolek i Relacji, aby przeglądać spersonalizowane propozycje treści.

Nowa strona główna (Home) zaprojektowana jest tak, aby stać się spersonalizowanym centrum odkrywania treści. Użytkownicy, oprócz kontaktowania się z rodziną i przyjaciółmi, będą mogli także odkrywać nowych twórców i posty poprzez polecenia. Z poziomu tej zakładki będzie można również stworzyć Rolkę oraz sprawdzić, jakie relacje udostępniają znajomi.

Dzięki systemowi rankingowemu opartemu na uczeniu maszynowym zakładka Home jest całkowicie dopasowana do preferencji i zainteresowań każdego z użytkowników. System analizuje tysiące sygnałów i zachowań, aby uszeregować treści w kolejności, która będzie najbardziej wartościowa. Meta cały czas inwestuje w sztuczną inteligencję, aby jak najlepiej porządkować polecane treści i dzielić się nimi z użytkownikami.

źródło: informacja prasowa

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail