X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jürgen Klopp mówi po polsku w kampanii świątecznej MediaMarkt

Jürgen Klopp, w przeszłości trenujący słynną trójkę Polaków z Dortmundu, znów miał okazję mówić po polsku. Tym razem dzięki wykorzystaniu AI w nowatorskim spocie świątecznym MediaMarktSaturn.

Jürgen Klopp mówi po polsku w kampanii świątecznej MediaMarktźródło: www.youtube.com/@mediamarktsaturndeutschland

reklama


Zasłużony niemiecki trener piłkarski Jürgen Klopp został twarzą świątecznej kampanii MediaMarktSaturn. Spot reklamowy realizowany w jedenastu krajach akcentuje innowacyjność i dbałość o potrzeby klientów. Ma także zachęcić do skorzystania z nowoczesnych rozwiązań, które usprawniają zakupy w gorącym okresie przedświątecznym.

Usługi, które ułatwiają przygotowania do świąt

Spot reklamowy prezentujący Kloppa wśród członków zespołu MediaMarktSaturn koncentruje się na trzech najważniejszych usługach oferowanych przez markę:

  • Ekspresowa dostawa – zamówienia docierają do klientów w ciągu 90 minut, co pozwala na szybkie uzupełnienie świątecznych przygotowań.
  • „Ready to use” – usługa konfiguracji urządzeń, takich jak smartfony, aby były gotowe do użytku zaraz po rozpakowaniu.
  • Profesjonalna instalacja – pomoc w instalacji większych urządzeń technologicznych, np. telewizorów czy sprzętu AGD.

Jak podkreśla Michael Schuld, dyrektor marketingu MediaMarktSaturn:

Nasza tegoroczna kampania świąteczna pokazuje siłę naszego zespołu. Dzięki Jürgenowi Kloppowi oferujemy nie tylko odpowiednie produkty, lecz także kompleksowe usługi, które czynią święta beztroskimi. To właśnie nasze usługi wyróżniają nas na rynku i potwierdzają nasz status lidera kreowania doświadczeń zakupowych.

Jürgen Klopp mówi po polsku dzięki sztucznej inteligencji

Świąteczny spot będzie emitowany we wszystkich jedenastu krajach, w których działa sieć MediaMarktSaturn, promując ją jako partnera, który pomaga swoim klientom skupić się na tym, co najważniejsze – spędzaniu świąt z bliskimi. W Polsce spot będzie można oglądać do 24 grudnia.

Jednym z najciekawszych aspektów kampanii jest wykorzystanie zaawansowanej sztucznej inteligencji, która pozwoliła Kloppowi przemawiać w jedenastu językach. Jednym z nich jest również polski. Firma zwraca uwagę, że jest to rozwiązanie pionierskie, które może w przyszłości zainspirować inne marki.

Oryginalna sesja nagraniowa w języku niemieckim posłużyła jako baza do stworzenia wielojęzycznych wersji spotu. Mają one podkreślać innowacyjność i globalny charakter kampanii. Stają się tym samym również ukłonem sieci MediaMarktSaturn w stronę klientów pochodzących z różnych stron świata.

Klopp jako ambasador marki i świątecznego ducha

Wybór Jürgena Kloppa na twarz kampanii nie jest przypadkowy. Dwukrotny zwycięża plebiscytu na trenera roku FIFA jest doskonale znany ze swojego profesjonalizmu i umiejętności budowania zespołu. Świetnie oddaje zatem wartości, które MediaMarktSaturn chce przekazać swoim klientom. Wyjątkowa charyzma i autentyczność czynią go wiarygodnym ambasadorem, a jego obecność w kampanii ma na celu wzmocnienie wizerunku marki jako innowacyjnej, ale jednocześnie bliskiej ludziom.

Kampanię stworzyły agencje Saatchi & Saatchi i BWGTBLD, które zadbały o to, by przekaz był spójny i angażujący, a jednocześnie podkreślał jak ważne dla MediaMarktSaturn jest nowoczesne podejście do obsługi klienta.

Reklama

[FM_form id="1"]