reklama
Zgłoszenie dotyczące contentu, który naszym zdaniem narusza regulamin Facebooka można wystosować do administracji portalu. Innym rozwiązaniem jest wysłanie prywatnej wiadomości do użytkownika, który udostępnił kwestionowanego posta lub komentarz.
W przypadku zgłoszeń wysyłanych do administracji serwisu, użytkownicy nie otrzymują informacji co do dalszych losów wniosku. Support Dashboard to nazwa nowej funkcji, która jest aktualnie testowana. W praktyce jest to panel, który grupuje informacje o dokonanych przez użytkownika zgłoszeniach i wskazuje na jakim etapie całej procedury aktualnie się one znajdują. W przypadku gdy administratorzy sprawdzą zgłoszenie i podejmą określoną decyzję, użytkownik otrzyma powiadomienie o określonej treści. Będzie mógł też udać się do ustawień konta i wejść do panelu raportowania.
Dodatkowo, w przypadku gdy content nie podlega usunięciu, facebookowicz będzie mógł skorzystać z takich rozwiązań jak zablokowanie użytkownika, usunięcie ze znajomych lub też wysłać prywatną znajomość.
Póki co system obejmuje zgłoszenia dotyczące cover photos (zdjęcia w tle) i treści na tablicach. Wkrótce ma objąć również inny rodzaje contentu.