X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook wprowadził nową wtyczkę społecznościową

Facebook wprowadził nową wtyczkę społecznościową

reklama


Nowa wtyczka adresowana jest do serwisów informacyjnych i publicystycznych. Wydawcy, którzy zdecydują się na jej wprowadzenie będą mogli rekomendować użytkownikowi czytającemu dany artykuł inne treści, bazując na „lajkach” lub udostępnieniach jego znajomych. W takim wypadku u dołu ekranu pojawi się pasek, czy raczej wyskakujące okno z polecanymi artykułami.

fot. Facebook

Dodatkowo, w lewym górnym rogu okna znajdzie się inna wtyczka Facebooka, czyli przycisk „Lubię to”. Jeśli użytkownik polubi czytany aktualnie artykuł informacja o tym zostanie automatycznie opublikowana na jego profilu.

fot. Facebook

Z informacji jakie ujawnili Facebookowi wydawcy, którzy mieli już okazję skorzystać z nowej wtyczki (m.in. Mashable, The Mirror) wynika, że pasek rekomendacji (Recommendations Bar) generował 3-krotnie więcej kliknięć w polecane artykuły aniżeli starsza wtyczka rekomendacji (Recommendations Box), której algorytm działał w oparciu o „polecenia” wszystkich facebookowiczów, a nie tylko znajomych użytkownika.

Tym samym pasek rekomendacji dołącza do rozrastającej się listy wtyczek społecznościowych Facebooka. Najprawdopodobniej już wkrótce w tym gronie znajdzie się również przycisk „Chcę to”, którego wprowadzenie zapowiadano już od kilku tygodni.

Wszystkich zainteresowanych wprowadzeniem wtyczki odsyłamy tutaj do skopiowania kodu. Wtyczkę można aktywować również jako jedną z funkcji przy integracji Facebooka z WordPressem.

Reklama

[FM_form id="1"]