reklama
Nie lada gratkę dla swoich fanów przygotowała Pizza Hut. Na portalu randkowym OKCupid ogłosiła chęć… zamążpójścia!
Adoratorzy swoją miłość do marki mogli wyznawać publikując film oznaczony hashtagiem #CommitToGreatness na Instagramie lub Vine. Trzech najbardziej przekonujących użytkowników zostanie zaproszonych w podróż, podczas której Pizza Hut wybierze swoją drugą połówkę.
Za szczere uczucia i dozgonną miłość wybraniec otrzyma darmową pizzę do końca życia. Jest to zdecydowanie jedna z najciekawszych i najbardziej zaskakujących kampanii (nie tylko walentynkowych) ostatniego czasu.
Z pomocną ręką do mężczyzn, dla których organizowanie walentynkowej randki jest męką, przyszedł Heineken. Dla zakochany par przygotował randki niespodzianki w ramach kampanii #DateInBox. Żeby wygrać 1 z 25 tajemniczych randek, kobiety musiały zatweetować z prośbą o pudełko z zaproszeniem do @Heineken_US. Drugie zadanie należało już do mężczyzn- trzeba było umieścić zdjęcie potwierdzające ich uczucie na Instagramie, oznaczając hashtagiem #DateInBox. Następnie wybrańcy otrzymali kod do otwarcia pudełka i niezwykła walentynkowa randka stała się faktem.
Australijska sieć supermarketów IGA zorganizowała dla swoich klientów niepowtarzalną akcję. Zachęcali oni do napisania na Twitterze specjalnej, miłosnej wiadomości do swoich bliskich, stosując hashtag #IGAlovesongs.
Lokalni muzycy z wybranych tweetów tworzyli piosenki i z powrotem tweetowali je użytkownikom. Spersonalizowane piosenki i fakt, że treść została wysłana bezpośrednio internautom, a nie jedynie umieszczona na YouTube’ie bądź Vine’ie sprawiły, że użytkownicy poczuli się wyjątkowo oraz nawiązali więź z firmą.
„Niebo bez granic” dla posiadaczy kart MasterCard i użytkowników aplikacji Uber!Ich klienci mieli szansę zdobyć niezwykły prezent dla bliskiej osoby. Spośród osób, które na Twitterze bądź Instagramie umieściły wyznanie miłosne (liczące nie więcej niż 12 znaków!) i oznaczyły je hashtagiem #PricelessSurprises losowo wybrano tuzin użytkowników, których wiadomości zostały zapisane wysoko na niebie.
Sieć sklepów Lidl w tym roku postanowiła połączyć romans i technologię. Dla swoich klientów przygotowała wyjątkową aplikację Lidl Valentine Kiss.
Jest ona dostępna na smartfonie, Facebook’u lub stronie internetowej kampanii- lidlkiss.com. Zdjęcie całującej się pary było weryfikowane przez aplikację zwaną “skanerem pocałunków” i jeżeli pocałunek został uznany za prawdziwy, para otrzymywała szansę wygrania bonu o wartości $50 na zakupy w Lidlu. Akcja była dostępna dla klientów w 23 krajach i ominęła, co zresztą nie dziwi, Polskę. Komunikacja marki w Polsce to przede wszystkim kulinarne historie Pascala i Okrasy, stąd “całuśna” akcja mogłaby zostać odebrana jako niepasująca i naciągana.
http://www.youtube.com/watch?v=cQXKmW52kuM