X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

5 porad, które uczynią twoje działania na Pintereście efektywniejszymi

5 porad, które uczynią twoje działania na Pintereście efektywniejszymi

reklama


We wrześniu pisaliśmy o ulepszonych statystykach dla firm, jak widać zatem właściciele Pinteresta dbają o to, by ułatwić nam korzystanie z tego portalu także w celach biznesowych. Oto kilka przykładowych podpowiedzi, jak można potencjał Pinteresta wykorzystać lepiej.

1. Rich pins – wzbogacaj swoje piny

To jedna z najciekawszych możliwości, jakie oferuje Pinterest. Dzięki tej opcji możemy wzbogacić swoje piny o dodatkowe informacje zgodnie z naszymi potrzebami. Do wyboru mamy pinezki: miejsc, filmów, artykułów, przepisów i produktów. Przykładowo te ostatnie pozwolą dodać informację o cenie produktu i jego dostępności w naszym sklepie.

2. Inspirujące historie wizualne

Nie zamieszczaj tylko zdjęć swoich produktów na Pintereście, ale pozwól użytkownikom marzyć i snuć historie na podstawie inspirujących lub intrygujących obrazków i zdjęć umieszczanych na twojej tablicy. W ten sposób angażujemy fanów, a także kreujemy styl myślenia o naszej marce.

3. Linkowanie pinezek

Warto linkować każde zdjęcie, a najlepiej do swojej własnej strony. W ten sposób będziemy kierować ruch zgromadzony na portalu bezpośrednio na naszą stronę. Dodając grafikę, nie ładuj zatem na serwer nowych plików, ale podlinkuj ją do treści na swojej stronie internetowej.

4. Konkursy, ale tylko z pomysłem!

Robienie klasycznych konkursów na Pintereście może nie być efektywne. Pomyślmy zatem o zabawie, która pozwoli zaangażować się fanom poprzez wykorzystanie wizaulnego medium. Przykładowo Nissan, promując nowy model Micry, zorganizował konkurs skierowany do pań, polegający na stworzeniu na swoim profilu tablicy z hashtagiem #MicraAttitide i dodanie zdjęć wyrażających własną osobowość, charakter i zainteresowania w odniesieniu oczywiście do nowego modelu samochodu.

5. Działaj totalnie

Pamiętaj, by na swojej stronie umieścić przyciski „Pin it”, a jeżeli posiadasz też Facebooka, to może warto skorelować te dwa portale. Publikuj regularnie i pamiętaj o użytkownikach mobilnych. Pomocne okażą się też odpowiednie tagi, które pozwolą odszukać nasze tablice w wyszukiwarce.

__
Zainteresowanych nowościami na Pintereście odsyłamy również na blog poświęcony nowinkom na tym portalu, które z pewnością zaciekawią wielu administratorów.

Reklama

[FM_form id="1"]