reklama
Powiedzmy sobie szczerze: Instagram to już nie jest zwykła platforma do dzielenia się nierealnie pięknymi zdjęciami. To biznes, dzięki któremu można nieźle zarobić. Instagram to również idealne miejsce do autopromocji. Wiedzą o tym wszystkie gwiazdy i celebryci, którzy co rusz udostępniają kolejne fotki i zbierają coraz większą ilość Instagramowych lajków, czyli słodkich serduszek.
Najnowsze zestawienie pokazuje, że to kobiety rządziły Instagramem w powoli schylającym się ku końcowi 2015 roku, a konkretnie piosenkarki.
Królowa jest tylko jedna
Jedną z najbardziej lubianych gwiazd na całym świecie jest Taylor Swift. Młoda piosenkarka, z liczbą followersów liczącą prawie 60 milionów (!), niemalże pod każdym zdjęciem ma około 1,5 miliona lajków. To naprawdę fenomen, biorąc pod uwagę fakt, że społeczność Instagramowiczów jest raczej tą “scrollującą”, angażującą się tylko w ciekawy content. Well done, Taylor.
Selena Gomez
Była gwiazdka Disneya, a teraz wzięta piosenkarka i aktorka (a więc kobieta orkiestra), Selena Gomez udowadnia, że prostota jest siłą. Co ciekawe, to właśnie proste selfie w jej wykonaniu zdobywały największą ilość serduszek w tym roku. Na przykład takie jak to poniżej.
Queen Bee
Beyonce również pojawiła się w zestawieniu. Jej urocze zdjęcie wraz z córeczką Blue Ivy uznane zostało za jedno z najpopularniejszych zdjęć na całym Instagramie. Choć śmiem twierdzić, że tym razem to dzięki małej Blue fotka okazała się tak angażująca.
Kendall Jenner
Ta dziewczyna robi furorę w sieci. O modelka ze sławnej rodziny mówi się wiele dobrego i złego, ale przyznać należy, że Kendall wie jak wykorzystać swoje atuty. Atuty, które idealnie wpisują się w politykę Instagrama. Jest młoda, piękna i bogata. Czegóż chcieć więcej?
Kylie Jenner
Najmłodsza z rodu Kardashian-Jenner, 18-letnia Kylie wykorzystuje Instagram głównie do promocji swojej osoby, ale od niedawna także i linii kosmetyków, które wydaje. Nastoletnia business woman, z liczbąponad 40 milionów followersów, dziennie publikuje co najmniej kilka selfie, swoich stylizacji oraz kosmetyków, których używa i, które zamierza sprzedawać.