X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Odpowiedzi na instagramowe Stories w formie zdjęć lub wideo

Twój znajomy opublikował zabawne Stories? Od teraz możesz opowiedzieć mu nie tylko w formie tekstu, ale i zdjęć oraz wideo. Instagram wprowadził nową funkcję umożliwiającą multimedialne reakcje.

Odpowiedzi na instagramowe Stories w formie zdjęć lub wideofot. instagram-press.com

reklama


Instagram Stories, które pojawiło się w sierpniu ubiegłego roku, przekroczyło w czerwcu 250 milionów aktywnych użytkowników i obecnie znacznie przewyższa popularnością Snapchata. Wzrost liczby korzystających z aplikacji wiąże się z jej nieustannym rozwojem. Kolejną nowością, jaką zaprezentowano są multimedialne odpowiedzi na Stories. Oznacza to, że od teraz użytkownicy mogą ustosunkować się do obejrzanej historii nie tylko w formie tekstu, ale i zdjęcia lub wideo.

Oglądając treści udostępnione w sekcji Stories u dołu ekranu zobaczymy ikonę aparatu. Jej kliknięcie spowoduje wyświetlenie widoku z aparatu, takiego jak podczas tworzenia własnego Stories. Mamy możliwość odpowiedzenia z wykorzystaniem wszystkich narzędzi – w formie Boomerangu, wideo przewiniętego do tyłu, zdjęcia z maską lub filmiku i fotografii bez efektów specjalnych. Możemy zareagować także udostępnieniem materiału, który już znajduje się w naszej rolce aparatu.

fot. instagram-press.com

fot. instagram-press.com

Na odpowiedzi widoczna będzie naklejka z treścią, na jaką odpowiadamy, której rozmiar i miejsce możemy dowolnie modyfikować. Gdy ktoś odpowie w taki sposób na nasze Stories, zobaczymy to w skrzynce odbiorczej. Podobnie jak w przypadku standardowych treści w tej sekcji, nadawcy zostaną poinformowani o ponownym odtworzeniu lub wykonaniu zrzutu ekranu, a zdjęcia i filmy będą widoczne przez 24 godziny.

fot. instagram-press.com

fot. instagram-press.com

Jak deklaruje Instagram, nowa funkcja jest jednym ze sposobów na stworzenie najlepszego miejsca do zabawy i wizualnych konwersacji z przyjaciółmi. Wydaje się, że jej największym atutem jest możliwość zaangażowania odbiorców, także w przypadku marek, oraz jeszcze większa interaktywność.

Multimedialne odpowiedzi to część wersji 10.28 aplikacji, dlatego aby z niej skorzystać warto upewnić się, że posiadamy jej najbardziej aktualną wersję.

Reklama

[FM_form id="1"]