reklama
Do struktur e-Izby dołączyła kolejna firma – agencja specjalizująca się w content marketingu, ContentHouse, która ma w swoim portfolio również obsługę firm związanych z e-commerce. Izba Gospodarki Elektronicznej to miejsce, gdzie specjaliści z ContentHouse będą dzielić się w grupach merytorycznych swoim doświadczeniem z zakresu content marketingu w handlu elektronicznym.
– ContentHouse od lat tworzy treści, które wspierają sprzedaż w sektorach B2C i B2B. Członkostwo w e-Izbie to dla nas możliwość bliższej współpracy z podmiotami działającymi na rynku e-commerce, dla których dobre treści to jeden z warunków skutecznej sprzedaży. Chcemy na bieżąco poznawać ich potrzeby, wymieniać się wiedzą o efektywności oraz konwersji różnych typów contentu na sprzedaż. Taka współpraca powinna owocować również dla naszych obecnych klientów, gdyż – w efekcie – będziemy mogli lepiej realizować cele sprzedażowe w ramach prowadzonych działań content marketingowych – mówi Grzegorz Miłkowski, współzałożyciel i prezes ContentHouse.
Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój polskiej branży cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.
O firmie:
- ContentHouse jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji content marketingowych w Polsce. Zajmuje się budowaniem synergii jakościowej treści tworzonej dla biznesu z nowymi technologiami, które pozwalają dokładnie analizować efekty biznesowe i komunikacyjne działań marketingowych. Specjalizacje ContentHouse to: content marketing, public relations, social media marketing.
- Agencja realizowała kampanie dla marek: Siemens, Bosch, Unicard, Konica Minolta, Strongbow, Mercedes, Domestos, Cif, Grupa PSB, SunVi, Materasso, Dekoral, Oshee, Loyd oraz wielu innych.
- Agencja ContentHouse w 2017 roku została nagrodzona dwoma prestiżowymi nagrodami m.in. wyróżnieniem w kategorii „Agencja interaktywna roku: Innowacyjny model usług” w raporcie “Agencje interaktywne 2017” organizowanego przez redakcję Media&Marketing Polska oraz Medalem Europejskim – konkursem organizowanym przez Business Centre Club, za innowacyjną usługę Business Content.