reklama
Jesteśmy społeczeństwem obrazkowym, a więc to właśnie taka forma komunikacji w znacznym stopniu zapada nam w pamięci. Nic więc dziwnego, że marki, chcąc dotrzeć ze swoimi komunikatami do swojej grupy odbiorców, mocno stawiają na treści graficzne, a Facebook – wychodząc im na przeciw – testuje obecnie nowe opcje dla wyglądu zdjęć w postach.
Nowości na Facebooku?
Facebook co jakiś czas rozważa wprowadzenie opcji, które poprawią doświadczenia indywidualnych użytkowników, a markom ułatwią komunikację z odbiorcami. Aktualnie światowy gigant prowadzi testy nowego wyglądu zdjęć we wpisach. W ramach niej korzystający z serwisu mogliby wybrać różne style prezentowania swoich zdjęć i grafik.
Zdjęcia w social media
Jak możemy zobaczyć na zrzutach ekranu pochodzących od Jane Manchun Wong, po wprowadzeniu owej funkcji do wyboru mielibyśmy cztery sposoby wyświetlania zdjęć. Dzięki nim obrazy mogłyby być bardziej kolorowe, bardziej dynamiczne lub wyróżniające wybraną grafikę.
Facebook is testing layouts for photo posts pic.twitter.com/2W4LVVbbHy
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) October 9, 2019
Narzędzie umożliwiające urozmaicenie postów na pierwszy rzut oka wydaje się łatwe w użyciu. Z pewnością nowe widoki postów byłyby bardzo interesujące dla odbiorców i pozwoliłyby wyróżnić się w kanale Aktualności. Na takiej formie skorzystaliby zarówno ci, którzy dzielą się zdjęciami z wakacji, jak i marki, które prezentują swoje kolekcje w serwisie.
Czy funkcja jednak zostanie wprowadzona przez portal Zuckerberga? Przekonamy się wkrótce.