X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok nawiązał współpracę z Sony Music Entertainment

Nowa współpraca TikToka i Sony Music Entertainment zaowocuje dostępem do znacznej bazy utworów światowych gwiazd.

TikTok nawiązał współpracę z Sony Music Entertainmentźródło: shutterstock.com

TikTok ogłosił wczoraj nową współpracę z muzyczny gigantem. Aplikacja wideo podpisała umowę z Sony Music Entertainment, w wyniku której użytkownicy zyskają dostęp do bazy utworów międzynarodowych gwiazd i artystów.

Muzyczne inspiracje

Misją TikToka jest inspirowanie użytkowników i dostarczanie im radości. Materiały wideo w aplikacji – szczególnie w czasie pandemii – cieszą się niebywałą popularnością. Twórcy aplikacji poczynili duży krok, który jak zapewniają, przyniesie korzyści obu firmom.

Dzięki umowie licencyjnej, społeczność twórców TikToka zyska dostęp do klipów dźwiękowych z ogromnego katalogu aktualnych hitów Sony Music, nowych wydań, ulubionych utworów czy kultowych klasyków z każdego gatunku muzyki. Będą oni mogli wykorzystać je w swoich klipach wideo.

Wsparcie twórców i nowości dla tiktokerów

TikTok i Sony Music będą współpracować, aby wspierać wyższy poziom personalizacji i kreatywności użytkowników aplikacji, a także stworzyć nowe możliwości zaangażowania fanów w kontakt z artystami i ich muzyką.

O potędze aplikacji dla rynku muzycznego mogliśmy się już przekonać. Piosenka Lila Nas X „Old Town Road” zyskała na popularności właśnie dzięki aplikacji, a układ choreograficzny do utworu „Savage Love” Jasona Derulo stał się hitem internetu na całym świecie. Powstał nawet specjalny teledysk w tiktokowej wersji obrazujący ten trend.

Zawarta pomiędzy firmami umowa umożliwi także Sony Music i jej artystom wykorzystanie TikToka w celu zwiększenia świadomości na temat ich muzyki oraz wspierania dalszego rozwoju kariery muzyków. Aplikacja wideo będzie współpracowała z Sony Music przy promowaniu artystów.

Ole Obermann, Global Head of Music w TikToku podkreślał, że to połączenie sił jest szczególnie ważne teraz, gdy społeczność artystów stoi przed wyzwaniem znalezienia nowych sposobów dotarcia do fanów z ich muzyką.

Warto podkreślić również, że w ostatnim czasie TikTok podjął współpracę z Shopify. W skutek tego sprzedawcy będą mogli prowadzić kampanie skierowane do społeczności aplikacji, a użytkownicy będą mogli odkrywać nowe produkty. Aplikacja jest więc otwarta na różnego rodzaju działania wspierające inne branże oraz różne formy marketing.

Reklama

[FM_form id="1"]