reklama
Platforma ogłosiła wprowadzenie kilku nowych narzędzi marketingowych. Wśród nich Pinterest Premiere, które ma stać się ekskluzywnym miejscem na reklamy w obrębie serwisu.
Ramiona otwarte dla reklamodawców
Skoro ludzie wchodzą na Pinteresta w celu szukania inspiracji, to dlaczego nie wykorzystać platformy do tego, aby pomóc reklamodawcom? Najwyraźniej z takiego założenia wyszedł serwis, przygotowując tym samym kilka nowych narzędzi dla marketerów. Co zatem będzie wchodziło w ich skład?
Przede wszystkim na Pintereście pojawi się nowa opcja reklamowa o nazwie Pinterest Premiere. Jej zadaniem będzie umożliwienie reklamodawcom zakupu miejsca na reklamy w kanale głównym. Dodatkowo, będą oni mogli wybrać swoją określoną grupę demograficzną, jak również zainteresowania i kategorię czasową. Jak twierdzi Pinterest, takie działania mogą nie tylko ukierunkować działania marketerów na konkretną grupę odbiorczą, ale tym samym, również zmaksymalizować zyski.
Interaktywne narzędzia trendów
Opcja trendów jest już dostępna na Pintereście. Jednak teraz w nowej, zaktualizowanej formie. Oznacza to, że od teraz, reklamodawca będzie miał dostęp do bardziej szczegółowych informacji na temat zachowań konsumentów i ich zaangażowania w obrębie całej platformy.
Jak przyznaje Pinterest, zmiany te mają nie tylko pokazać w ładniejszy wizualnie sposób dane, ale również zapewnić marki o tym, że inwestują mądrze. Dodatkowo Pinterest wprowadza szerzej również Conversion Insights. Pomoże to reklamodawcom spojrzeć zarówno na statystyki dotyczące płatnych, jak i bezpłatnych pinów. I to wszystko, w jednym raporcie. I chociaż jeszcze tych narzędzi nie zobaczymy w Polsce, biorąc pod uwagę chęci Pinteresta, aby stać się platformą e-commerce, najprawdopodobniej i nasz kraj, już niebawem, będzie mógł cieszyć się z tego rodzaju pomocy dla reklamodawców.