reklama
Kilka dni temu Twitter ogłosił, że rozpoczyna testy nowego typu profili o nazwie „profile profesjonalne”. Nowe narzędzie ma pomóc firmom, organizacjom non-profit, wydawcom i twórcom pełniej zaprezentować się na platformie.
Informacje o firmie
Chociaż firmy na Twitterze mogą prezentować w bio odnośnik do strony, w ramach profili profesjonalnych użytkownicy mogliby bowiem wyświetlać więcej informacji o firmie, bezpośrednio na jej profilu.
Jak możemy zobaczyć na udostępnionej przez platformę grafice, tego typu profile zawierałyby np. adres, godziny pracy czy dane kontaktowe. Dzięki temu korzystający z Twittera mogliby w szybki i prosty sposób, bez opuszczania aplikacji, sprawdzić potrzebne informacje.
Początkowo rozwiązanie jest dostępne dla grupy testowej wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Twitter zapowiada jednak, że w najbliższych miesiącach zapewni je większej ilości kont.
Przy okazji ten informacji Twitter zapytał użytkowników o to, co w ich opinii powinno znaleźć się w takich profilach profesjonalnych. Mają więc oni możliwość zarekomendowania przydatnych opcji, które być może w przyszłości mogłyby zostać wdrożone dla kont profesjonalnych.