reklama
Kolejny raz z rzędu VMLY&R znalazła się w rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Ad Age”. Agencja określona została mianem “new business machine" i zajęła 9 pozycję na liście.
W uzasadnieniu przygotowanym przez Alexandrę Jardine, dziennikarkę “Ad Age", czytamy m.in.:
Połączenie VML z Y&R, jakie miało miejsce w 2018 roku, w końcu opłaciło się sowicie w 2020 roku. Agencja działająca pod jednym szyldem VMLY&R udowodniła siłę w pozyskiwaniu nowych klientów nawet podczas globalnej pandemii.
Przeczytaj cały tekst “VMLY&R was New Business Machine as Clients Sought Digital Pivot" >>
“Ad Age" Agency A-List od połowy lat siedemdziesiątych prezentuje najlepsze agencje reklamowe i marketingowe na świecie. Redaktorzy “Ad Age" dokonują ich wyboru w oparciu o takie elementy, jak kreatywność, wyniki finansowe, innowacyjność i zdolność do rozwijania biznesu klientów.