X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Poznaliśmy zwycięzców Power of Content Marketing Awards 2021

Za nami gala Power of Content Marketing Awards 2021, podczas której poznaliśmy laureatów konkursu. Jakie projekty wyróżniono? Zobaczcie sami!

Poznaliśmy zwycięzców Power of Content Marketing Awards 2021źródło: materiały prasowe

reklama


Power of Content Marketing Awards to konkurs, w którym oceniane są narzędzia contentmarketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów contentmarketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. 

Na 15 października zaplanowano gale tegorocznej edycji konkursu i ogłoszenie zwycięzców. Kto został wyróżniony w poszczególnych kategoriach? 

Transmisja z gali Power of Content Marketing Awards 2021

Laureatem nagrody grand prix 2021 konkursu POCMA został ING Bank Śląski za bycie trendsetterem technologii, formatów i contentu. Przyznano także dwie statuetki w kategorii specjalnej – Hub Contentowy.

Srebrna nagroda za kompleksowe i użyteczne treści napędzane danymi dla poradnika Orange trafiła w ręce agencji Bluerank. Brąz za realizację celów biznesowych oraz reakcję na zmianę postaw Klientów otrzymał serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch, współtworzony przez agencje Insignia, ContentHouse oraz Performance Media.

Pełna lista laureatów konkursu

Podczas gali online, która odbyła się 15 października, laureaci odbierali statuetki w 35-ciu kategoriach. W 20 z nich jury nie wyłoniło zwycięzcy.

Konkurs Power of Content Marketing Awards ma na celu upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów contentmarketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.

KAT. 1: CONTENT MARKETING_MOTORYZACJA

  1. Vogue Polska x Skoda: właściciel projektu SKODA, realizacja PHD, ISOBAR

ZŁOTO: za przełamanie barier i wyjście poza dotychczasowy rynek

2. La Squadra: Właściciel projektu: Ferrari Poland, realizacja: Time4

SREBRO: za konsekwentne budowanie wizerunki marki w grupie docelowej

3. SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel projektu SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

SREBRO: za połączenie benefitów produktu z contentem

KAT. 2: CONTENT MARKETING_FINANSE I UBEZPIECZENIA

  1. O pracy mówimy wprost i konkretnie!: właściciel projektu Nationale-Nederlanden, realizacja MJCC

ZŁOTO: za autentyzm treści w odpowiedzi na prawdziwe opinie

2. Konto Jakie Chcę 2021: właściciel projektu Santander Bank Polska, realizacja Studio Digital 1 Chrystian Sasim, Sales&More

SREBRO: za przemyślany dobór liderów opinii

3. Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

KAT. 3: CONTENT MARKETING_ZDROWIE

  1. Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek; właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

SREBRO: za łatwość mówienia o trudnych sprawach

2. Ze zdrowiem – magazyn dla pacjentów: właściciel Narodowy Fundusz Zdrowia, realizacja Skivak The Publishers

KAT. 4: CONTENT MARKETING_PARENTING

  1. Portal parentingowy Akademia Mądrego Dziecka: właściciel HarperCollins Polska, realizacja ContentHouse

SREBRO: atrakcyjny content, odpowiadający na wszystkie etapy lejka zakupowego i długo utrzymujący na stronie

2. Strategia content marketingowa InnoGIO: właściciel ABC KID – InnoGIO, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za język adekwatny do młodej grupy docelowej

3. Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

KAT. 5: CONTENT MARKETING_EDUKACJA

  1. Trendbook. Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach.: właściciel i realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za oddanie przestrzeni do wypowiedzi klientom

2. 30-dniowe Wyzwanie Lekkomównych: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjne podejście do zdobywania grupy docelowej

3. Kreatywny Wrocławnik: właściciel Galeria Dominikańska, realizacja Valkea

4. Cyfrowe Rewolucje: właściciel mBank, realizacja mBank, Solski Communications, Cube Group

ZŁOTO: za użyteczny i wysokiej jakości content, dobrze dopasowany do zmieniających się potrzeb odbiorców i możliwości rynku

KAT. 6: CONTENT MARKETING_URODA

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 7: CONTENT MARKETING_FMCG

  1. “Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
  2. Magazyn “Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za całość projektu „Czas na…” oraz idealne dopasowanie do potrzeb odbiorców, użyteczność i powiązanie z produktem oraz piękną estetykę

3. Jasmeen – komunikacja w social media: właściciel LEVANT Foods Sp. z o.o., realizacja Skivak The Publishers

KAT. 8: COTENT MARKETING_MODA

  1. Magazyn Modnie być sobą: właściciel Monnari Trade S.A., realizacja Valkea

SREBRO: za estetykę i bezpośrednie przełożenie na sprzedaż

2. TRENDBOOK Magnolia Park: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

KAT. 9: CONTENT MARKETING_BRANŻA BUDOWLANA/HOME&GARDEN

  1. Łączy nas napięcie: właściciel TIM SA, realizacja FFW Communication

ZŁOTO: za doskonałe zaangażowanie trudnej grupy docelowej i wyjście naprzeciw jej potrzebom

KAT. 10: CONTENT MARKETING_NIERUCHOMOŚCI

  1. Magazyn Oryginalny “Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za wzmacnianie lokalnej społeczności

2. Kurs online „Skuteczne sposoby pracy z ofertą – Działanie w czasach społecznej izolacji”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

3. Lighthouse. Magazyn rynku nieruchomości Otodom: właściciel Serwis Otodom, Grupa OLX, realizacja Dotrelations

ZŁOTO: za rewelacyjny design

KAT. 11: CONTENT MARKETING_ROLNICTWO I POKREWNE

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 12: CONTENT MARKETING_TURYSTYKA

  1. Zakopane. Alternatywny przewodnik: właściciel Nosalowy Park Hotel & SPA, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za ciekawe i przyjazne wobec odbiorców format i treści

2. Airgate – Kraków Airport Magazine: właściciel Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków – Balice, realizacja Skivak The Publishers

KAT. 13: CONTENT MARKETING_RETAIL

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 14: CONTENT MARKETING_GALERIE HANDLOWE

  1. Magnolia Park – content marketing: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za probiznesową adaptację wobec dynamicznych zmian oraz wyjście naprzeciw potrzebom najemców

2. Magazyn The look: właściciel Galeria Mokotów, realizacja Valkea

3. E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

KAT. 15: CONTENT MARKETING_KULTURA I NAUKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 16: CONTENT MARKETING_KOMUNIKACJA I ŁĄCZNOŚĆ

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 17: CONTENT MARKETING_LOGISTYKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 18: CONTENT MARKETING_ENERGETYKA

  1. Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

ZŁOTO: za wzorową realizację celów kampanii

KAT. 19: CONTENT MARKETING_SPORT

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 20: CONTENT MARKETING_E-COMMERCE

Jury nie wyłoniło finalistów.

Decyzją Jury projekt Cyfrowe Rewolucje/mBank został przeniesiony do kategorii 5: Edukacja. 

KAT. 21: CONTENT MARKETING_PROJEKT NON PROFIT

Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 22: CONTENT MARKETING_START-UP

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 23: HUB CONTENTOWY – KATEGORIA SPECJALNA

  1. Poradnik Orange treści oparte o dane kluczem do skutecznego Content Hubu: właściciel Orange Polska, realizacja Bluerank

SREBRO: za kompleksowe i użyteczne treści napędzane danymi

  1. Serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch: właściciel BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, realizacja ContentHouse, Insignia, Performance Media

BRĄZ: za realizację celów biznesowych i reakcję na zmianę postaw klientów

  1. Content hub – źródło wiedzy e-marketignowej i e-commerce: właściciel Ideo Force, realizacja Ideo Force

WYRÓŻNIENIE: za działania profesjonalizujące branżę e-marketingową

KAT. 24 STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 25: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA PRACOWNIKÓW

  1. Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

WYRÓŻNIENIE: za pokazanie perspektywy rozwoju pracownika w horyzoncie długoterminowym

KAT. 26: PUBLIKACJA JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE)

  1. Po prostu ING – Culture Book: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za namacalny dowód, jak ważna jest kultura organizacji

2. Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2019 – Raport Życia: właściciel ERGO Hestia, realizacja Kombinat

ZŁOTO: za walory artystyczne

3. Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Raport Zielone miasta i gminy”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

WYRÓŻNIENIE: za skuteczność biznesową

4. Fabryka Pełna Życia: właściciel Fabryka Pełna Życia, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za estetykę publikacji

KAT. 27: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD DO 1 000 EGZ.

  1. Take It Easy: właściciel Circle K Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za współpracę z pracownikami

2. ViaColas – magazyn dla pracowników: właściciel Colas Polska, realizacja Skivak The Publisher

3. Przesył: właściciel Polskie Sieci Elektroenergetyczne, realizacja Time4

KAT. 28: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD POWYŻEJ 1 000 EGZ.

  1. BAŚKA, magazyn pracowników ING Banku Śląskiego: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za konsekwentny rozwój

  1. Razem w JM: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Time4

SREBRO: za pracę nad uspójnieniem kultury organizacji w warunkach rozproszenia

  1. Puls Intercity: właściciel PKP Intercity, realizacja Time4

KAT. 29: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2C

  1. Magazyn “Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za bliskość z konsumentem

2. Magazyn Oryginalny “Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za integrację lokalnej społeczności

3. POLOmagazyn: właściciel POLOmarket, realizacja Skivak The Publishers

BRĄZ: za aspirujący dla odbiorców charakter publikacji

KAT. 30: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2B

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 31: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA PRACOWNIKÓW

  1. Świat PZU / e-wydanie: właściciel Grupa PZU, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za promowanie pracowników jako ekspertów

KAT. 32: NEWSLETTER DLA PRACOWNIKÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 33: PORTAL DLA PRACOWNIKÓW

  1. Hochland Cheesemaster: właściciel Hochland Polska, realizacja Chromatique

SREBRO: za odpowiedź na potrzeby pracowników i transparentne przedstawienie procesu wynagradzania

KAT. 34: APLIKACJA MOBILNA DLA PRACOWNIKÓW

  1. Aplikacja Thank You Cards: właściciel Orbico Group, realizacja Kreatik

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad kulturą organizacji i wysiłek włożony w jej digitalizację

KAT. 35: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA KLIENTÓW

  1. Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  2. Magazyn INMAG: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  3. E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium

KAT. 36: NEWSLETTER DLA KLIENTÓW

  1. Forward Thinking: właściciel DHL Global Forwarding, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za realizację celów biznesowych dzięki prawidłowemu zastosowaniu formatów

2. Newsletter dla klientów Nieruchomosci-online.pl: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

KAT. 37: PORTAL TEMATYCZNY DLA KLIENTÓW

  1. Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za stworzenie społeczności i jej nieustanne rozbudowywanie i angażowanie

KAT. 38: APLIKACJA MOBILNA DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 39: KOMUNIKACJA VR/AR

  1. Augmented Reality w kampanii Converse City Forest: właściciel Converse/Orbico, realizacja na_ty

ZŁOTO: za kreatywną, wykorzystującą trendy estetyczne i technologiczne realizację, wzmacniającą odbiór w grupie docelowej

KAT. 40: KAMPANIA SOCIAL MEDIOWA JAKO AUTONOMICZNY PROJEKT

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 41: KORPORACYJNA KOMUNIKACJA VIDEO

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 42: MARKETINGOWA KOMUNIKACJA VIDEO

  1. SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

ZŁOTO: za efektywny storytelling i niestandardowe wykorzystanie formatu video

2. Vogue Polska x Skoda: właściciel SKODA, realizacja PHD, ISOBAR

ZŁOTO: za kreatywny ruch strategiczny, wykorzystujący możliwości formatu video w komunikacji

3. Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

KAT. 43: KOMUNIKACJA VIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. Aktywna przerwa w ING: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za zaangażowanie pracowników i adaptację do ograniczeń pandemicznych

KAT. 44: INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI

  1. Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za doskonałe użycie infografiki jako narzędzia komunikacji

2. Personalizowane wkładki do kalendarza dla pracowników Philip Morris Polska: właściciel Philip Morris Polska, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjny sposób dystrybucji

KAT. 45: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – CZŁOWIEK – ARTYKUŁY O LUDZIACH W FIRMACH

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 46: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE/PRODUKCIE/USŁUDZE

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 47: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – WYDARZENIE – RELACJE Z FIRMOWYCH EVENTÓW

  1. “Od Kuchni” – Pracownicy ING wspólne gotują on-line: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za dopracowany, angażujący i przemyślany projekt

KAT. 48: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 49: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: MARKA – ARTYKUŁY WSPIERAJĄCE MARKĘ

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 50: PUBLIKACJA (ARTYKUŁ) PROMUJĄCA LUB EDUKUJĄCA O CONTENT MARKETINGU

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 51: PODCAST / AUDIOBOOK DLA KLIENTÓW

  1. Audiokonferencja Lekkomówni: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

ZŁOTO: za unikalne wykorzystanie formatu i efektywność biznesową

2. Mamy na to Slajd – pierwszy polski podcast o strategii marketingowej: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za innowacyjne budowanie eksperckości

3. Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

SREBRO: za lekkie podejście do tematu i efektywną komunikację

4. Podcast HiTalks!: właściciel i realizacja HICRON

BRĄZ: za wykorzystanie podcastu jako kanału sprzedaży

KAT. 52 KSIĄŻKA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

  1. SUPLINDEX – Katalog Suplementów Diety: właściciel Grupa Neuca, realizacja Aliant

ZŁOTO: za podjęcie ogromnego wyzwania oraz dotarcie do klienta na każdym etapie procesu sprzedaży

2. “Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za użyteczną i codzienną inspirację

3. “Jak Tymek został detektywem”: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za podjęcie trudnego tematu i wykorzystanie dwóch formatów

KAT. 53 PROJEKT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

  1. W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za kompleksowe podejście do komunikacji wewnętrznej, angażującej wszystkie szczeble pracowników

2. Kampania employer brandingowa dla pracowników PMI w Polsce #MAKE HISTORY: właściciel Philip Morris, realizacja Time4

SREBRO: za wielowymiarowe wsparcie transformacji kulturowej

KAT. 54 PROJEKT CSR (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 55 PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW: PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI

  1. Złoty Kalendarz GoldenSubmarine: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za budowanie marki osobistej pracowników i stworzenie przestrzeni na kreatywny wyraz

2. Do Your Thing: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

WYRÓŻNIENIE: za kreatywną adaptację kampanii marketingowej wewnątrz organizacji

GRAND PRIX 2021

ING Bank Śląski – za bycie trendsetterem technologii, formatów i contentu 

Jury

W skład Jury wchodzą, dr hab. Jacek Wasilewski – Przewodniczący Jury, Katarzyna Woszczyna – Wiceprzewodnicząca Jury, Paweł Tkaczyk, Barbara Stawarz-Garcia, dr Monika Sońta, Jacek Szlak, Anna Gumowska, Grzegorz Krzemień, Maja Gojtowska, Sylwester Wrona, Anna Ledwoń-Blacha, Adrian Gamoń, Dagmara Pakulska, Tomasz Stopka, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, dr Łukasz Mikołajczak, Danuta Musiał, Krzysztof Gońka, Bartosz Ziemiański, Krzysztof Marzec, Wojciech Tomaszewski, Jadwiga Możejko oraz Małgorzata Komarczuk.

W pierwszym etapie oceny 23-osobowe Jury wyłoniło ich listę. W drugim etapie, podczas obrad stacjonarnych, po burzliwej i bardzo merytorycznej dyskusji, została ostatecznie uzgodniona lista laureatów, którą poznaliśmy właśnie dziś.

Konkurs wspierają organizacje: Grupa TENSE, Sunrise System i GetResponse. 

SOCIALPRESS jest patronem medialnym konkursu.

Reklama

[FM_form id="1"]