X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok po raz pierwszy został partnerem Gali Effie Awards Poland 2021

Już 26 października w Teatrze Wielkim w Warszawie odbędzie się wielkie marketingowe święto - Gala Effie Awards 2021. Partnerem wydarzenia, po raz pierwszy, zostanie TikTok.

TikTok po raz pierwszy został partnerem Gali Effie Awards Poland 2021źródło: shutterstock.com

reklama


TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021.

Gala Effie Awards Poland 2021

Już wkrótce jedno z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gala Effie Awards Poland. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala Effie Awards odbędzie się we wtorek, 26 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.

„Gala Effie Awards to jedno z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce, dlatego wiedzieliśmy, że nie może nas na niej zabraknąć. Chcielibyśmy dać możliwość doświadczenia platformy, dzięki unikatowej przestrzeni dostępnej podczas wydarzenia. Strefa TikToka znajdować się będzie na pierwszym piętrze, gdzie nasi specjaliści pokażą jak korzystać z aplikacji oraz przygotowywać kreatywny i efektywny kontent. Specjalnie na tę okazję, przygotowaliśmy dla nich również niespodzianki” – powiedział Rafał Drzewiecki, Head of Marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

TikTok partnerem wydarzenia

TikTok, jako efektywna platforma mediowa, zyskuje na znaczeniu w działaniach marketingowych firm, a przygotowywane wraz z nią kampanie są kreatywne i autentyczne. Jedną z nominowanych do nagrody Effie jest kampania L’Oreal zrealizowana dla marki Maybelline, w ramach której powstał dedykowany marce taneczny hashtag challenge, a podjęte działania, dzięki doskonałemu wpisaniu się w DNA platformy, uzyskały bardzo dobre wyniki. Wideo promocyjne do tej pory zyskało już ponad 17 mln odsłon. Kampania dała społeczności TikToka przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie, co przełożyło się na ponad 7 tys. wygenerowanych przez użytkowników filmów z wykorzystaniem ścieżki dźwiękowej Maybelline “Extraordinary Love”. Tekst piosenki zawierał wzmianki o unikalnych nazwach odcieni, co znacznie zwiększyło świadomość marki, a także samego produktu. W efekcie pomadka Super Stay Matte Ink odnotowała znaczny wzrost sprzedaży i została numerem 1 wśród kosmetyków w kategorii makijaż ust.

TikTok jest współzgłaszającym kampanii Maybelline, która została nominowana do nagrody w kategoriach “Brand experience” i “Young audience”.

 

źródło: informacja prasowa

Reklama

[FM_form id="1"]