reklama
Z TikTokiem nie ma żartów. Jednego dnia inne serwisy społecznościowe kradną jego pomysły. Drugiego aplikacja proponuje ponownie coś ciekawszego i wyróżniającego się na tle konkurencji. Tym razem jest to współpraca z Disneyem. Głosy bohaterów będą możliwe do wykorzystania w opcji zamiany tekstu na mowę.
Instagram chciał, TikTok zrobił
Ostatnie działania dotyczące rozwoju Facebooka i Instagrama, czyli produktów firmy Meta wyglądają tak, jakby gigant stosował ciągle skróty klawiszowe: Ctrl+C oraz Ctrl+V. Natomiast TikTok, niczym Struś Pędziwiatr sunie przed siebie, szukając kolejnych ścieżek po których może biec dalej. Dlatego w kwestii opcji zamiany tekstu na mowę, postanowił rozwinąć najsłabszy punkt narzędzia, czyli mowę syntetyczną. Tu, głosy przejmą postacie z bajek Disneya, o czym niedawno zostaliśmy poinformowani na Twitterze.
*yells in Chewbacca* 📣👂 New Text-to-Speech voices ft. some of your favorite characters are available now on @TikTok! To unlock them, discover the mystery keywords. #DisneyPlusDay pic.twitter.com/mRwzLsmod3
— Disney+ (@disneyplus) November 12, 2021
Lider wśród mediów społecznościowych?
TikTok nie lubi oglądać się za siebie. Natomiast czy można go nazwać liderem wśród social mediów? Tak i nie. Wciąż bowiem na czele rankingów w wielu kategoriach widnieją produkty Mety. Jednak TikTok jest najchętniej pobieraną aplikacją i to tu przenosi się coraz więcej osób nie tylko z młodego, ale również starszego pokolenia. Poza tym, to właśnie rozwiązania wdrożone przez tę firmę są zachętą do kopiowania dla konkurencji. A co nie mniej ważne, nawet gdy podobne opcje pojawiają się na innych serwisach, TikTok doskonale wie co zrobić, aby nie odciągnąć od siebie uwagi innych i nie skończyć tak, jak inne aplikacje, które gdy zostały skopiowane, praktycznie przestały być uważane za istotne. To jest, jak na tę chwilę, największa siła marki. A urocze głosy bohaterów Disneya na nowo rozpoczną wiralowe szaleństwo, gdzie ulubiony bohater wypowiada zdania, które sami chcielibyśmy usłyszeć.