reklama
“Marketing automation to nie tylko oszczędność czasu, ale również trafniejsze komunikaty, które zwiększają efektywność działań. Gromadzenie danych z różnych źródeł w jednym miejscu to świetna kopalnia insightów. Chcemy zwiększyć świadomość rozwiązań marketing automation, ale nie tylko tych klasycznych związanych z e-mail marketingiem. Dla nas automatyzacja to również dynamiczne grafiki i video, personalizacja na stronie, synchronizacja emisji reklam z czynnikiami zewnętrznymi czy choćby chatboty w rosnących kanałach jak WhatsApp lub Telegram.
Korzystanie z narzędzi low-code i no-code zmniejsza koszty wdrożeń, ale przede wszystkim przyspiesza tempo prac. W dzisiejszych czasach marketerzy, którzy odpowiednio szybko się poruszają, wygrywają.” – zapowiada Bednarczyk.
Michał Bednarczyk jest związany z performance marketingiem i światem automation od 2014 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. w krakowskich agencjach The Nets i Content House, aby w 2021 roku dołączyć do Green Parrot jako szef działu performance i MA. Współpracował z takimi markami jak Intersport, Generali, Knorr, New Balance, Hellmans, Ludwik, Ceramika Paradyż, Bausch and Lomb, Medicover czy Sodexo.
Do jego zespołu marketing automation dołączyli w ostatnim czasie m.in. Beata Linda-Biesiada, Konrad Durlak czy Przemysław Kossakowski, specjalizujący się w analizie danych, performance marketingu, projektowaniu chatbotów i tworzeniu automatyzacji. Agencja ma już duże doświadczenie w tym zakresie dzięki stworzonemu kilka lat temu Finderstand – start-upowi, specjalizującemu się w AI, chatbotach i voicebotach.
“Pierwszym krokiem w rozwoju marketing automation w Green Parrot było Finderstand – nasz dedykowany chatbotom zespół specjalistów IT i AI. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce wdrażaliśmy sztuczną inteligencję w komunikacji. Dziś na czele z Michałem jako ownerem tego projektu stawiamy na wewnętrzny dział, szeroko rozumiejący, projektujący i wdrażający automatyzacje.” – opowiada Szymon Paroszkiewicz, CEO Green Parrot.
Green Parrot to agencja digitalowa z 14-letnim stażem na rynku, założona przez Szymona Paroszkiewicza i Jarosława Stolarka. Prowadzi martechowy newsletter dla branży marketingowej – GreenLetter, który subskrybuje ponad 15 000 osób. Zaufały im m.in. takie marki jak Orange, Hitachi, Yves Rocher, BNP Paribas i Polbruk. Razem z software house Develtio cała organizacja łącznie liczy ponad 100 specjalistów z zakresu marketingu i IT.