X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dlaczego pozycjonowanie stron daje korzyści i jest skuteczną formą reklamy dla każdego?

Na czym polega pozycjonowanie stron i jakie daje korzyści biznesom w sieci? Zapraszamy do lektury artykułu.

Dlaczego pozycjonowanie stron daje korzyści i jest skuteczną formą reklamy dla każdego?źródło: Adobe Stock / materiały Partnera

Artykuł sponsorowany

Chcąc skutecznie rozkręcić swój biznes, musisz zacząć zwiększać widoczność swojej marki w sieci. Ten proces przyniesie szereg korzyści: pozyskasz nowych klientów, dotrzesz do odbiorców, zaczniesz osiągać zyski i będziesz rozwijać usługi. W dłuższej perspektywie czasu zbudujesz wartość marki, a więc także zaufanie odbiorców. Tak właśnie wygląda pozycjonowanie stron www. Dlaczego to niezbędnik każdej osoby, która chce maksymalizować sprzedaż? Podpowiadamy.

Na czym polega pozycjonowanie stron?

To szereg różnych działań, które mają na celu zwiększenie lub utrzymanie widoczności strony internetowej oraz słów kluczowych w wynikach wyszukiwań. To również zwiększenie ruchu w obrębie samej strony www. Proces ten jest rozłożony w czasie, a działania realizuje się według wcześniej ustalonego planu.

Pozycjonowanie stron www można podzielić na dwie dziedziny: pozycjonowanie lokalne, które pozwoli zwiększyć zauważalność strony www wśród klientów znajdujących się w obrębie siedziby – na przykład miasta, powiatu, gminy, a nawet województwa. Wykorzystuje się do tego stronę internetową, ale także Google Moja Firma. Takie działania świetnie sprawdzą się na przykład dla lokali usługowych (zakładów fryzjerskich, kosmetycznych itp.), siłowni, lub restauracji.

Druga dziedzina to pozycjonowanie sklepów internetowych (obszar e-commerce), gdzie poprawia się pozycję słów kluczowych i ściąga uwagę potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie stron internetowych to korzyści bez względu na wielkość Twojego biznesu

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie stron www to jeden z ważniejszych motorów, napędzających biznes w sieci. Jak podaje The Business Research Company, w samym USA marki wydały około 47,5 miliarda dolarów na działania mające związek z SEO (2020 rok). A co Ty możesz uzyskać, zwracając się specjalistów z agencji Ministerstwo Reklamy?

  • Strona staje się widoczna w Google

Zwiększając swoją widoczność w wyszukiwarce, docierasz do nowych klientów, a więc twoja działalność będzie stopniowo rosnąć. Dla przykładu, amerykańska branża turystyczna i hotelarska uzyskuje aż 40% swoich przychodów właśnie z wyników wyszukiwania w Google (dane za BrightEdge).

  • Marka zyskuje rozpoznawalność

Warto mieć to na uwadze już od początku. Lepsze wyniki wyszukiwania sprawiają, że firma staje się wartościową marką, która będzie polecana przez klientów. To proces długotrwały i czasochłonny, na który składają się różne działania: pozycjonowanie stron, aktywność w social mediach, komunikacja z klientami  i oczywiście – wysoka jakość usług i towarów.

  • Osiągniesz przewagę nad konkurencją

To ważne, bo konkurencja nie śpi, a każda nisza prędzej czy później przestaje być czymś unikalnym. Warto być o krok przed innymi, zwłaszcza że budowanie widoczności w wynikach Google wymaga czasu. Gdy jednak uda się to osiągnąć – przekonasz się, że to bardzo opłacalne. Według raportu marki HubSpot, 75% ankietowanych marketingowców wskazuje SEO oraz pozycjonowanie stron www jako narzędzie, które pozwala realizować zamierzone przez klienta cele.

  • Pozycjonowanie stron www równa się oszczędności

Budżet, jaki przeznaczysz na pozycjonowanie stron może być elastyczny – to Ty wybierasz pakiet i zawarte w nim możliwości. Ta forma reklamy jest wyjątkowo skuteczna i na pewno przyniesie rezultaty. Według amerykańskiej agencji Terakeet SEO i pozycjonowanie mogą obniżyć koszt pozyskania klienta średnio o 87,41%.

Dla kogo pozycjonowanie stron www będzie wskazane?

Dla każdej osoby, która rozwija swój biznes i chce zdobywać klientów poprzez sieć www. Branża, wielkość firmy nie mają tu znaczenia, bo dzisiaj każdy ma szansę zaistnieć w Google i czerpać z tego korzyści. Trzeba pamiętać, że samo stworzenie nowoczesnej i atrakcyjnej strony internetowej oraz obecność w social mediach to za mało. Działania związane z pozycjonowaniem pomagają osiągać zamierzone cele, a prowadzone regularnie przyniosą zyski. Pozycjonowanie stron internetowych to stosunkowo niedroga reklama, za to na pewno skuteczna.

Artykuł sponsorowany

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail