reklama
InPost zawarł współpracę z Newcastle United w 2023 roku. Obecnie umowa pomiędzy nimi dynamicznie się rozwija.
Wspólne cele
Decyzja o kontynuacji współpracy wynika z pozytywnych efektów dotychczasowych działań. Polskie przedsiębiorstwo skutecznie wykorzystuje globalny zasięg klubu, który cieszy się ogromną popularnością wśród kibiców piłki nożnej na całym świecie.
Partnerstwo z klubem Premier League nie tylko zwiększa rozpoznawalność InPostu, ale także podkreśla jego zaangażowanie w wartości takie jak: innowacyjność, partnerstwo i dynamika działania – cechy wspólne dla sportu i biznesu.
InPost i Newcastle United za priorytet uważają aktywne zaangażowanie w działania na rzecz społeczności lokalnych. Firma nawiązała współpracę nie tylko z klubem, ale również z Fundacją Newcastle United, realizując w ten sposób liczne inicjatywy społeczne. Przykładem takich działań było zaangażowanie polskiej marki w październiku 2024 roku w kampanię klubu wspierającą zdrowie psychiczne.
Dlaczego sport?
Sport, a szczególnie piłka nożna, jest doskonałym medium do budowania emocjonalnego związku z odbiorcami. Newcastle United, jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych klubów w Premier League, zapewnia InPost dotarcie do wielu potencjalnych klientów na Wyspach Brytyjskich.
Grupa InPost od dawna aktywnie angażuje się we współpracę ze podmiotami ze świata sportu. W 2022 roku została Oficjalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej. W 2023 nawiązała współpracę jako Oficjalny Partner Tour de France. A bieżącym roku dołączyła do grona partnerów Atlético Madryt, podkreślając swoją obecność na arenie międzynarodowej.
InPost w Wielkiej Brytanii
InPost stale rozwija się, inwestując w infrastrukturę logistyczną i wprowadzając sieć paczkomatów, które cieszą się rosnącą popularnością wśród brytyjskich konsumentów. Zyskują one uznanie ze względu na swoją dbałość o ekologię i wygodę. Zatem wpisują się w globalny trend dążenia do bardziej zrównoważonego handlu.
InPost realizuje dostawy do sieci Paczkomatów® na terenie całej Wielkiej Brytanii, a mieszkańcy największych miast, m.in. Londynu, Birmingham czy Manchester, mają do najbliższego urządzenia średnio siedem minut pieszo. W trzecim kwartale 2024 roku liczba przesyłek dostarczanych przez InPost znacząco wzrosła – o 88% w ujęciu rok do roku, osiągając poziom 25,1 mln. Dzięki temu przychody firmy na rynku brytyjskim podwoiły się, wynosząc rekordowe 253,8 mln zł w tym okresie.
Rozbudowa infrastruktury jest równie imponująca – sieć urządzeń OOH (out-of-home) w Wielkiej Brytanii wzrosła do ponad 11 800 punktów, co oznacza wzrost o 72% rok do roku. Partnerstwo z Newcastle United umożliwia InPost dalszy rozwój, szczególnie w północno-wschodniej części kraju.
Ponadto w Wielkiej Brytanii polska firma współpracuje z największymi platformami e-commerce, np. Vinted i eBay, oferując wygodne opcje dostaw i zwrotów.
InPost udowadnia, że innowacje logistyczne i skuteczny marketing mogą iść w parze. Dzięki inwestycjom w infrastrukturę i przemyślanym działaniom promocyjnym polska firma zmienia sposób, w jaki Brytyjczycy myślą o logistyce.