X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kampania Comarchu edukuje i promuje inteligentnego asystenta ChatERP

W odpowiedzi na wyzwania związane z adaptacją sztucznej inteligencji w biznesie Comarch rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię informacyjną. Motywacje edukacyjne łączą się w niej z promocją narzędzia ChatERP.

Kampania Comarchu edukuje i promuje inteligentnego asystenta ChatERPźródło: www.youtube.com/@comarcherp

reklama


Główną rolę w nowej kampanii Comarchu odgrywa ChatERP. To asystent AI zaprojektowany w taki sposób, aby ułatwiać komunikację z systemami ERP (Enterprise Resource Planning). Kampania, ma na celu zwiększenie świadomości przedsiębiorców na temat praktycznych zastosowań AI.

Sztuczna inteligencja w biznesie: wyniki raportu Made in Poland

Jak pokazuje raport Made in Poland 2024, aż 49% średnich i dużych polskich firm nadal nie wie, jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję. Wśród obszarów, w których AI jest już stosowane, przedsiębiorcy wskazują m.in. planowanie produkcji, analizę danych rynkowych i zarządzanie łańcuchem dostaw.

Comarch dąży do poprawy tego stanu rzeczy, prezentując konkretne przykłady zastosowań AI, które mogą zwiększyć konkurencyjność firm. Kampania reklamowa marki obejmuje:

  • telewizję (TVN24),
  • radio (RMF24, TOK FM, Antyradio, Złote Przeboje),
  • internet – w tym reklamy efektywnościowe, media społecznościowe i publikacje edukacyjne.

Promowane są również cykliczne webinary o zastosowaniu AI w biznesie, które umożliwiają przedsiębiorcom zdobywanie wiedzy z pierwszej ręki.

ChatERP – nowe oblicze systemów ERP

Centralnym punktem kampanii jest ChatERP, czyli inteligentny asystent AI. Chatbot pozwala użytkownikom na prowadzenie swobodnej komunikacji z systemem ERP za pomocą naturalnego języka. Możliwości narzędzia obejmują:

  • udzielanie wskazówek,
  • analizę danych,
  • generowanie rekomendacji,
  • automatyzację rutynowych zadań,
  • wspieranie użytkowników w realizacji procesów, takich jak wystawianie faktur, tworzenie raportów czy zarządzanie danymi kontrahentów.

Comarch podkreśla, że nowoczesne systemy ERP wspierane przez AI, umożliwiają przedsiębiorstwom przewidywanie popytu na produkty i skuteczne planowanie harmonogramów produkcji. Usprawniają także obiegu dokumentów i pozwalają na tworzenie rekomendacji produktowych w e-commerce. Co więcej, sztuczna inteligencja potrafi generować opisy produktów i obliczać spodziewany termin płatności za daną usługę.

Przyszłość AI w systemach ERP

Comarch działa zgodnie z ideą ERP 5.0, która integruje systemy zarządzania firmą z dodatkowymi aplikacjami wykorzystującymi sztuczną inteligencję. Dzięki wdrożeniu ChatERP firma kontynuuje rozwój nowoczesnych rozwiązań dostosowanych do potrzeb współczesnych przedsiębiorstw.

– „Sztuczna inteligencja to technologia, która odpowiednio wcześnie zaadaptowana, przyniesie ogromne korzyści w przyszłości. W naszej kampanii pokazujemy, jak AI może wspierać firmy na wielu polach, od produkcji po zarządzanie danymi finansowymi” – podkreśla Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch i dyrektor sektora Enterprise Solutions.

Kampania potrwa do maja 2025 roku, a działania promocyjne skupiają się na zwiększeniu świadomości przy wykorzystaniu materiałów edukacyjnych i reklam efektywnościowych (performance). Comarch zapowiada również premierę e-booka poświęconego funkcjom ChatERP i mającego na celu przybliżenie możliwości tego inteligentnego asystenta biznesowego.

Kampania Comarchu pokazuje, że sztuczna inteligencja może być realnym wsparciem dla firm, ułatwiając zarządzanie i automatyzację procesów. Pomaga tym samym zwiększyć ich konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Reklama

[FM_form id="1"]