reklama
peater to aplikacja umożliwiająca tworzenie planu posiłków dostosowanego do potrzeb użytkownika. Zarazem jest też bazą wiedzy z zakresu zdrowego żywienia i dietetyki.
W ramach współpracy ContentHouse zajmuje się przede wszystkim zwiększeniem rozpoznawalności aplikacji wśród użytkowników, wzmocnieniem świadomości marki na rynku oraz dbaniem o treści na różnych etapach lejka sprzedażowego. Do zadań agencji należy bieżące prowadzenie komunikacji na profilach aplikacji na Facebooku i Instagramie, działania mediowe oraz aktywności z obszaru marketing automation.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z ContentHouse, gdyż na tle innych ofert zaprezentowali najciekawszą strategię oraz koncepcję kreacji. Poczuliśmy zrozumienie naszego produktu ze strony agencji, a po kilku miesiącach widzimy dowody skuteczności zaproponowanych nam rozwiązań. Jesteśmy pod wrażeniem reaktywności oraz wszechstronnej pomocy ze strony ContentHouse i liczymy na dalszą owocną współpracę – mówi Julita Sułowska, członek zarządu Diet and Wellness.
Po stronie ContentHouse działania prowadzone są pod nadzorem Content Managerek: Moniki Nykiel i Kingi Ożóg. Współpracę z Klientem koordynuje Client Service Director, Agnieszka Trębacz.
– To dla nas duże wyróżnienie, że marka peater powierzyła nam przygotowanie i egzekucję strategii contentmarketingowej. Opracowaliśmy filary naszej komunikacji, aby dostarczać treści, które są interesujące zarówno dla osób niebędących jeszcze użytkownikami aplikacji, jak i już aktywnie z niej korzystających. Za pomocą atrakcyjnych form contentu: treści tekstowych i wizualnych, materiałów wideo oraz gier słownych, pokazujemy, że gotowanie to nieustanny rozwój – a z aplikacją peater zdrowe żywienie może być szybkie, atrakcyjne i oczywiście smaczne – mówi Monika Nykiel, Content Marketing Manager w ContentHouse.