X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Statuetka Performance Marketing Diamonds w rękach ContentHouse i ORLEN Paczki

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Przedstawiciele ContentHouse i ORLEN Paczki

reklama


Kampania ContentHouse i ORLEN Paczki, której efektem był poradnik „Jak contentem zapełnić łańcuch dostaw”, swoim zasięgiem i liczbą wyświetleń znacznie przerosła pierwotne estymacje. To jednak nie koniec sukcesów – projekt nagrodzony został statuetką Performance Marketing Diamonds!

Performance Marketing Diamonds to nagrody przyznawane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To pierwszy taki konkurs, w którym przy ocenie jury pod uwagę brana jest przede wszystkim efektywność działań.

Rozstrzygnięcie konkursu

23 maja w Warszawie odbyła się gala, podczas której po raz szósty wręczono statuetki. Zwycięzcy wybrani zostali w czterech obszarach: Performance & Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance, a także w kategoriach głównych.

Nasz duet z ORLEN Paczką był nominowany w dwóch kategoriach: B2B Campaign of the Year oraz The Most Effective Low-Budget Campaign.

Główna statuetka za najbardziej efektywną niskobudżetową kampanię trafiła podczas gali w nasze ręce! Nagrodę odebrali nasz CEO Grzegorz Miłkowski oraz Katarzyna Grabowska, E-commerce Marketing Specialist w ORLEN Paczce.

O projekcie

Poradnik opublikowany na łamach serwisu ContentStandard (należącego do ContentHouse) zawiera aż 101 stron merytorycznych artykułów, case studies oraz przydatnych wskazówek i komentarzy ekspertów.

Głównym wyzwaniem projektu było przekazanie wiedzy w takiej formie, aby treść była przystępna dla grupy docelowej, w tym przypadku przedsiębiorców B2B. Sukces poradnika najlepiej przedstawiają liczby: jego zasięg to aż 1,7 mln osób, a realizacja globalnego KPI kampanii wynosi 117%!

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją:

PORADNIK: Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw? – Content Standard