reklama
Grupa wspierana jest przez globalny fundusz z Doliny Krzemowej Accel-KKR specjalizujący się w inwestycjach w sektorze technologicznym oraz fundusz private equity MidEuropa.
Biznes oczekuje rozwiązań wyprzedzających ciągle rosnące potrzeby. Narzędzia, z których korzystają firmy do współpracy ze swoimi kontrahentami powinny umożliwiać nie tylko zwiększenie zasięgu rynkowego, ale również lepszą współpracę z dostawcami, dystrybutorami i klientami – mówi Piotr Ciski, CEO Grupy Symfonia. – Na rynku konsumenckim transakcje online są już na tyle powszechne, że w oczywisty sposób przekładają się na oczekiwania firm wobec swoich biznesowych partnerów. Stąd nasza decyzja o uruchomieniu Platformy B2B, która jest jednocześnie dla nas strategicznym uzupełnieniem oferty w segmencie handlowo-usługowym.
Bezpieczeństwo, rozwój nowoczesnych kanałów i indywidualizacja B2B w ofercie
Symfonia wychodzi na rynek B2B e-commerce z rozwiązaniem uzupełniającym oraz wspierającym obszary najbardziej pożądanych kompetencji: analitycznych i cyfrowych oraz tzw. miękkich z umiejętnością adaptacji do zmian2. Chmurowe rozwiązanie obsługuje wszystkie procesy sprzedażowe od zapytania, przez oferty, do zamówień i rozliczeń uwzględniając wielokanałową charakterystykę sprzedaży B2B (w
tym mobile), wspierając strategię omnichannel. Automatyzuje także sprzedaż, umożliwiając samoobsługę klientów i personalizację cenników oraz negocjacje. Za budowę Platformy B2B dla Symfonii odpowiada zaufany partner biznesowy, CStore S.A. Firma jest producentem oprogramowania do automatyzacji zakupów B2B, działającym od 19 lat na rynku.
Z Platformą B2B Symfonia stawia kolejny krok w realizacji swojej strategii zmierzającej do zapewnienia każdej firmie w Polsce dostępu do najbardziej innowacyjnych rozwiązań cyfrowych i wspierania biznesów w bezpiecznym, mądrym i sprawnym rozwoju.