X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Katarzyna Sowicka – Chief Communication Officer w adcookie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Katarzyna Sowicka – Chief Communication Officer w adcookie

reklama


Ostatnie 10 lat mocno związana z content marketingiem. Teraz poszerza zakres kompetencji o obszar challenger brands, aby realizować nowe projekty komunikacyjne adcookie.

Dotychczas odpowiedzialna za pracę w obszarze contentu z kluczowymi klientami, m.in. z ING, EURO RTV AGD, Hebe, Śnieżka. Od 7 lat jako Deputy President of Content Marketing Polska uczestniczy w profesjonalizacji polskiej branży contentmarketingowej, organizując konferencje, konkurs, międzynarodowe badania oraz przygotowując branżowe raporty. Wiedzą dzieli się ze studentami SWPS i AGH.

W nowej roli zajmie się przede wszystkim budowaniem i wzmacnianiem rozwoju odpowiedzialnych marek za pomocą metod i strategii komunikacji challenger brands. Będzie tym działaniem wspierać adcookie, jako inwestora i partnera 360 digital, współodpowiedzialnego za skalowanie i sukces biznesowy marek, także na globalnym rynku.

– Dotychczasowe doświadczenie Katarzyny doskonale wpisuje się w naszą długoterminową strategię i jest gwarancją realizacji celów. Kilka miesięcy temu przeszliśmy rebranding, nieustannie powiększamy zespół o kolejne talenty, bardzo mocno skupiamy się na nowoczesnym wykorzystaniu narzędzi digital 360 do budowania biznesowego wzrostu odpowiedzialnych marek. Staliśmy się marketingowym partnerem, który nie tylko współpracuje z firmami jako zewnętrzny dział marketingu, ale także w nie inwestuje. Jeśli dostrzegamy wspólną płaszczyznę wartości i realne zaangażowanie, którego efektem jest pozytywny wpływ, to nie wahamy się działać wspólnie, także w modelu rev share – mówi Mateusz Sobieraj, CEO adcookie.

 

adcookie to partner marketingowy 360 digital, 6 lat z rzędu w TOP3 najlepiej ocenianych agencji digital w Polsce [MMP], wyróżniony tytułem „Agencja Digital Roku 2021” oraz Diamentem Forbesa [2022]. Laureat Global Search Awards w kategorii [2022] za kampanię zwiększającą przychód w e-commerce o 800%. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 100 marek, na 12 rynkach. Współpracują m.in. z Jeronimo Martins, Well Fitness, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Prymat, Castorama, Medicover, Pora na Pola, Twoje Soczewki, Neonet, Fotowoltaika Online, Nowoczesne Grzanie, Intenson, Yoga Bazar, Polaroid, Selena S.A.