X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Marcin Polanowicz – z MODIVO S.A. (wcześniej eobuwie.pl) do adcookie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Marcin Polanowicz - Content Marketing Manager adcookie

reklama


Z content marketingiem związany od 10 lat. Zaczynał jako copywriter, a następnie rozwijał dział contentowy w agencji Content Solutions. Wraz z zespołem obsługiwał w obszarach SEO/content m.in. Castoramę, EURO RTV AGD i Leroy Merlin, zdobywając nagrody w konkursach Złote Spinacze, Power of Content Marketing Awards czy Golden Arrow.

 

Od 2019 r. pracował jako SEO Content Team Lead w grupie MODIVO S.A. (wcześniej eobuwie.pl). W strukturze działu SEO zbudował od podstaw zespół redakcyjny, zarządzał produkcją contentu dla dwóch marek na 14. rynkach oraz współtworzył podcast FashionExpress.

 

W adcookie zajmie się realizacją celów strategicznych dla kluczowych klientów, z naciskiem na skalowanie ich na globalne rynki oraz tworzeniem nowych usług, łączących content z pozostałymi narzędziami digital. Portfolio narzędzi contentowych  poszerza się tym samym o formaty podcast i video.

 

– Marcin jest świetnym contentowcem, ma szeroką wiedzę z zakresu synergicznego łączenia contentu i SEO, dzięki czemu projektowane przez niego kampanie przynoszą wymierne efekty. Doświadczenie Marcina w produkcji contentu na europejskie rynki doskonale będzie wspierać potrzeby marek, z którymi współpracujemy. W adcookie koncentrujemy się na budowaniu biznesowego wzrostu marek, a to wymaga przemyślanego łączenia wielu narzędzi, dzięki czemu klienci szybko widzą efekty – mówi Kacper Skorupski, COO adcookie.

 

adcookie to partner marketingowy 360 digital, 6 lat z rzędu w TOP3 najlepiej ocenianych agencji digital w Polsce [MMP], wyróżniony tytułem „Agencja Digital Roku 2021” oraz Diamentem Forbesa [2022]. Laureat Global Search Awards 2022 za kampanię zwiększającą przychód w e-commerce o 800%. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 100 marek, na 12 rynkach. Współpracują m.in. z Jeronimo Martins, Well Fitness, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Prymat, Castorama, Medicover, Pora na Pola, Twoje Soczewki, Neonet, Fotowoltaika Online, Nowoczesne Grzanie, Intenson, Yoga Bazar, Polaroid, Selena S.A.