reklama
Od marca Michał Grzebyk rozpoczął pracę na nowym stanowisku. Z agencją ContentHouse związany jest od 2016 roku. Od 2009 roku rozwija swoją karierę w PR i marketingu.
Nowy PR & Content Marketing Director będzie osobą odpowiedzialną za wdrażanie i uruchamianie procesów strategicznych, zarówno dla klientów, jak i samego ContentHouse. Zadaniem Michała Grzebyka jest udział w rozwoju obsługi i efektywności współpracy z klientami. W najbliższym czasie będzie współodpowiedzialny za poszerzenie kompetencji zespołu w obszarze tworzenia contentu dla e-commerce oraz wdrażanie rozwiązań technologicznych służących automatyzacji i analityce tworzonych treści. Wspólnie z zarządem ustala też ścieżki edukacyjne dla zespołu, obszary poszerzania kompetencji pracowników oraz plany rozwojowe.
– Pracuje z Michałem już wiele lat i widzę jego olbrzymi wkład w rozwój naszej firmy. Dzięki jego kompetencjom i zaangażowaniu udało nam się osiągać kolejne etapy rozwoju szybciej i skuteczniej – komentuje awans Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który dodaje również: – Oprócz swoich kompetencji merytorycznych, Michał jest dodatkowo człowiekiem, który motywuje ludzi wokół siebie do kreatywności i szukania niesztampowych rozwiązań, co ma szczególne znaczenie w obszarze content marketingu.
– Cieszę się na kolejny etap prac z Zespołem, który na co dzień daje mi motywację do działania i poszerzania kompetencji. Wierzę, że czeka nas jeszcze wiele interesujących, trudnych, ale przez to rozwijających zadań – mówi Michał Grzebyk, PR & Content Marketing Director w ContentHouse.