reklama
Jarosław Pawlak od ponad dwudziestu lat pracuje w branży badań rynkowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach, jak: comScore, Inc. (konsultant), Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (prezes) Gemius (vice president) Demoskop (project manager), Taylor Nelson Sofres (research director) oraz Ströer (Head of Research and Sales Marketing), Wirtualna Polska (kierownik działu badań). Był również pracownikiem naukowym Polskiej Akademii Nauk i stypendystą Oxford University. W IRCenter Jarosław zajmie się wsparciem sprzedaży i konsultingiem w zakresie badań Internetu.
Małgorzata Tomczyk-Walczak objęła funkcję Senior Account Managera. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi i obsłudze klientów, które zdobywała pracując m.in. w agencji Millward Brown (senior analyst) oraz Gemius (team leader). W IRCenter Małgorzata zajmie się wsparciem sprzedaży i konsultingiem w zakresie metodologii badań.