X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R z sześcioma statuetkami Effie Awards 2021

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

VMLY&R x SAR x Effie

reklama


Jury 22. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Wśród 58 nagród znalazło się 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Kampanie zrealizowane przez VMLY&R otrzymały 3 srebrne i 3 brązowe statuetki.

W konkursie nagradzającym kampanie i rozwiązania marketingowe w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe, nagrody otrzymały następujące projekty stworzone przez agencję VMLY&R Poland:
  • SREBRO dla Bank zmieniającego się świata – Bank BNP Paribas w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE
  • SREBRO dla Impreza to stan umysłu – Desperados w kategorii NAPOJE ALKOHOLOWE
  • SREBRO dla Kuchnie bez filozofowania – IKEA w kategorii RETAIL/KANAŁY SPRZEDAŻY
  • BRĄZ dla Czy można już płacić kartą? – Program Polska Bezgotówkowa w kategorii BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B)
  • BRĄZ dla Premiera elektrycznej Mazdy MX-30 – Mazda w kategorii MOTORYZACJA
  • BRĄZ dla Wspieramy Przedsiębiorców – Program Polska Bezgotówkowa w kategorii REACT & DEFEND
Agencja VMLY&R zajęła 4 pozycję w Rankingu Agencji 2021.
Konkurs Effie Awards Poland jest w tym roku podzielony na 24 kategorie. Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji jury przyznało w kategorii React & Defend. Wszystkie zgłoszone prace oceniło 170-osobowe jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel .

Jak co roku, wybór najlepszych projektów był nie lada wyzwaniem. Jestem również pod wrażeniem zgłoszeń do stosunkowo nowej kategorii Marketing & Business Solutions. Bardzo się cieszę, że kilka lat temu konkurs Effie objął też inne sposoby odpowiadania na wyzwania biznesowe niż te wyłącznie komunikacyjne. Aby sprostać trudnościom i móc się rozwijać, firmy potrzebują transformacji, przełomowych innowacji i długofalowej strategii. W tej kategorii nagradzamy i wyróżniamy właśnie tego typu projekty.
Maciej Herman, przewodniczący jury Effie Awards 2021, dyrektor zarządzający firmy Wedel

Poznaj wszystkich nagrodzonych >>
Gala Effie Awards 2021 odbyła się na żywo w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie oraz była transmitowana na platformie vod.sar.org.pl. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.