reklama
Jury 22. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Wśród 58 nagród znalazło się 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Kampanie zrealizowane przez VMLY&R otrzymały 3 srebrne i 3 brązowe statuetki.
- SREBRO dla Bank zmieniającego się świata – Bank BNP Paribas w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE
- SREBRO dla Impreza to stan umysłu – Desperados w kategorii NAPOJE ALKOHOLOWE
- SREBRO dla Kuchnie bez filozofowania – IKEA w kategorii RETAIL/KANAŁY SPRZEDAŻY
- BRĄZ dla Czy można już płacić kartą? – Program Polska Bezgotówkowa w kategorii BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B)
- BRĄZ dla Premiera elektrycznej Mazdy MX-30 – Mazda w kategorii MOTORYZACJA
- BRĄZ dla Wspieramy Przedsiębiorców – Program Polska Bezgotówkowa w kategorii REACT & DEFEND
Jak co roku, wybór najlepszych projektów był nie lada wyzwaniem. Jestem również pod wrażeniem zgłoszeń do stosunkowo nowej kategorii Marketing & Business Solutions. Bardzo się cieszę, że kilka lat temu konkurs Effie objął też inne sposoby odpowiadania na wyzwania biznesowe niż te wyłącznie komunikacyjne. Aby sprostać trudnościom i móc się rozwijać, firmy potrzebują transformacji, przełomowych innowacji i długofalowej strategii. W tej kategorii nagradzamy i wyróżniamy właśnie tego typu projekty.
Maciej Herman, przewodniczący jury Effie Awards 2021, dyrektor zarządzający firmy Wedel